عملیات ویژه روسیه در اوکراین

ارتش روسیه مرکز عملیاتی اوکراین در خملنیتسکی را مورد حمله قرار داد

وزارت دفاع روسیه: مرکز عملیاتی ویژه غرب اوکراین توسط ارتش روسیه مورد حمله قرار گرفت.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از وزارت دفاع ، ارتش روسیه به مرکز عملیاتی اوکراین در نزدیکی خملنیتسکی حمله کرد.
در این گزارش آمده است: "در منطقه شهر خملنیتسکی، مرکز عملیات ویژه "زاپاد" مورد اصابت قرار گرفت.
علاوه بر این ، در منطقه نوومارکوفکا در قلمرو جمهوری خلق دونتسک ، ایستگاه رادار مبارزات ضد باتری از تولید ایالات متحده AN/TPQ-37 را نابود کرد. ارتش روسیه همچنین با موفقیت به درج های نظامی نیروهای مسلح در نزدیکی چرونی در منطقه زاپورژزیا ، سنگیریفسکی در منطقه نیکولاف و آرتموفسک در دونتسک را مورد حمله قرار داد.
علاوه بر این ، در منطقه بروار در منطقه کی‌یف ، می توان به مرکز اطلاعات الکترونیکی اوکراین برخورد کرد. در نزدیکی دوبروپول در دونتسک ، واحدهای روسی ایستگاه رادار را برای تشخیص اهداف هوای کم کم 36d6 از بین بردند.
در طول روز، سامانه‌های پدافند هوایی چهار موشک HIMARS MLRS و همچنین پنج هواپیمای بدون سرنشین را در قلمرو لوهانسک، دونتسک و منطقه خرسون سرنگون کردند. هوانوردی، نیروهای موشکی و توپخانه روسیه 98 واحد توپخانه نیروهای مسلح اوکراین را در مواضع شلیک، نیروی انسانی و تجهیزات در 173 منطقه شکست دادند
.از 24 فبروری 2022 ، روسیه یک عملیات ویژه نظامی در اوکراین را برگزار می کند. ولادیمیر پوتین آن را وظیفه "محافظت از افرادی که به مدت هشت سال مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند ، نسل کشی رژیم کی‌یف" نامیدند. به گفته رئیس جمهور ، هدف نهایی این عملیات رهایی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین می کند.
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
توپچی های روسی رادار AN/TPQ اوکراین را در هم کوبیدند
بحث و گفتگو