کلوپ ویدیو

ارتش روسیه 2.5 تن دوا به حلب رساند + ویدیو

وزارت دفاع روسیه: ارتش روسیه 2.5 تن دوا به حلب تحویل داد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از کانال تلگرامی وزارت دفاع روسیه، نظامیان روسی در سوریه بیش از 2.5 تن دوا برای کمک به بیمارستان‌های شهر حلب که درمان در آن ادامه دارد، از جمله بیمارستان‌هایی که در زلزله شدید اوایل فبروری آسیب دیده‌اند، اهدا کردند.
نیروهای نظامی روسیه در جمهوری عربی سوریه، بیش از 2.5 تن دوا برای کمک به بیمارستان های شهر حلب اهدا کردند. کمک های صحی شامل ضد عفونی کننده، دواهای هورمونی، سیستم های انتقال خون، آنتی بیوتیک ها، دواهای تب بر و دواهای مسکن و همچنین بسیاری از دواهای دیگر."
وزارت دفاع خاطرنشان کرد که کمک‌ها عمدتاً از سوی بیمارستان نظامی سوریه و بیمارستان دانشگاه دولتی دریافت شده است که "شهروندان آسیب‌دیده از زلزله تحت مداوا هستند."
به گفته سرهنگ الکساندر لیسینکو، رئیس خدمات صحی گروه روسی در سوریه، کمک های بشردوستانه در تمام شهرهای زلزله زده به طرف سوری تحویل داده می شود.
رئیس شفاخانه دانشگاه دولتی دکتر ندیم زهلوک گفت: "من واقعاً می خواهم از برادران روسی خود تشکر کنم. از آنجایی که 12 سال در آنجا زندگی کردم، هیچ چیز عجیبی در اینجا برای من وجود ندارد. من مردم روس را به خوبی می شناسم. بسیار سپاسگزارم! ما هرگز این را فراموش نمی کنیم! بسیار متشکرم."
ساکنان همچنین از کمک نظامیان روسی قدردانی کردند.
چندرسانه ای
کمک های بشردوستانه روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه + عکس و ویدیو
بحث و گفتگو