ناتو جنگ سوم جهانی را دامن می زند

WSWS: با اعلام تقویت کمک به اوکراین، کشورهای ناتو می خواهند جنگ جهانی دوم را تکرار کنند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، کشورهای ناتو با اعلام لزوم تقویت کمک های نظامی به اوکراین برای مبارزه با روسیه، می خواهند جنگ جهانی دوم را تکرار کنند. این نظر توسط ناظر آندره دیمون طی مقاله ای برای وب سایت جهانی سوسیالیستی (WSWS) بیان شده است.
زلنسکی به جرم تحریک جنگ سوم جهانی متهم شد
وی یادآوری کرد که بریتانیا، پولند و کشورهای بالتیک وعده داده اند که افزایش "بی سابقه" در عرضه سلاح به اوکراین را انجام دهند. این بیانیه در آستانه اجلاس در رمشتاین بیان شد که در آن نمایندگان 50 کشور جهان در مورد نیازهای نظامی اوکراین بحث خواهند کرد. انتظار می رود که شرکت کنندگان تصمیم بگیرند تانک های محاربوی سقیل را در اختیار اوکراین قرار دهند.
دیمون خاطرنشان کرد: غرب خواستار تحویل اسلحه به کیف است و این امکان را برای هدف تدارکات و گره های فرمان روسیه فراهم می کند. دیمون خاطرنشان کرد: "عملیات نظامی که در بیانیه شرح داده شده است، یک تهاجمی عظیم سلاح های شبیه به جنگ جهانی دوم خواهد بود."
پیش از این ، فرانسه و پولند فشار آلمان را برای انتقال تانک های آلمانی به کیف افزایش دادند. به طور مثال ، پاریس و ورسا می خواستند برلین را نشان دهند که می توان ممنوعیت را برای ارسال چنین تانک‌ها بشکند.
بحث و گفتگو