چندرسانه ای

عواقب اعتراضات در برزیل، مجلس ویران و غارت شده

Sputnik
1 / 12

حامیان رئیس جمهور سابق برزیل، ژایر بولسونارو، به یک افسر پولیس نظامی در جریان درگیری ها پس از تهاجم به کاخ ریاست جمهوری پلانالتو در برازیلیا کمک می کنند.

صدها نفر از حامیان ژایر بولسونارو، رئیس جمهور سابق راست افراطی برزیل، در اعتراض به مراسم تحلیف رئیس جمهور لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا در هفته گذشته، با شکستن موانع پولیس، به کنگره، کاخ ریاست جمهوری و دادگاه عالی یورش بردند.

2 / 12

معترضان، حامیان رئیس جمهور سابق برزیل، ژائیر بولسونارو، در حین درگیری با پولیس در رمپ کاخ پلانالتو دراز کشیدند و معترضان به محل کار رسمی رئیس جمهور در برازیلیا، برزیل یورش بردند.

3 / 12

رئیس جمهور برزیل، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، پس از هجوم هواداران ژایر بولسونارو، رئیس جمهور سابق برزیل در برازیلیا، خسارات وارده به کاخ پلانالتو را بررسی می کند.

معترضانی که از پذیرش شکست بولسونارو در انتخابات سرباز می زنند، یک هفته پس از تحلیف رقیب او، رئیس جمهور لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، به کنگره، دادگاه عالی و کاخ ریاست جمهوری در پایتخت یورش بردند.

4 / 12

نیروهای امنیتی با حامیان ژایر بولسونارو، رئیس جمهور سابق برزیل که به کاخ ریاست جمهوری پلانالتو در برازیلیا حمله کردند، مقابله کردند.

5 / 12

هواداران ژایر بولسونارو، رئیس جمهور سابق برزیل که به کاخ ریاست جمهوری پلانالتو حمله کردند، تحت تأثیر گاز اشک آور پرتاب شده توسط نیروهای امنیتی در برازیلیا قرار گرفتند.

6 / 12

اعضای پلیس قانونگذاری فدرال در کنار موتری ایستاده اند که در حالی که حامیان ژایر بولسونارو، رئیس جمهور سابق برزیل به کنگره ملی در برازیلیا حمله کردند، با یک فواره آب برخورد کرد.

7 / 12

پس از آن که معترضان، حامیان ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور سابق برزیل، به کاخ در برازیلیا، برزیل حمله کردند، پلیس با تجهیزات ضد شورش به بیرون کاخ پلانالتو آمد.

پلانالتو محل کار رسمی رئیس جمهور برزیل است.

8 / 12

معترضان، حامیان ژایر بولسونارو، رئیس جمهور سابق برزیل، به ساختمان کنگره ملی در برازیلیا، برزیل یورش بردند.

9 / 12

پس از هجوم معترضان به کاخ پلانالتو در برازیلیا، یک معترض، حامی رئیس جمهور سابق برزیل، ژایر بولسونارو، یک کپسول آتش نشانی را خالی کرد.

10 / 12

معترضان، حامیان رئیس جمهور سابق برزیل، ژایر بولسونارو، پس از هجوم به کاخ پلانالتو، در برازیلیا، مقابل پولیس نشسته اند.

11 / 12

معترضان، حامیان رئیس جمهور سابق برزیل، ژایر بولسونارو، پس از حمله به کاخ پلانالتو در برازیلیا، با پلیس درگیر شدند.

12 / 12

حامیان ژایر بولسونارو، رئیس جمهور سابق برزیل، در حالی که با نیروهای امنیتی در برازیلیا درگیر شدند، به کاخ ریاست جمهوری پلانالتو حمله کردند.

بحث و گفتگو