چندرسانه ای

مراسم خاکسپاری پله در ورزشگاه سانتوس برزیل

Sputnik
1 / 10

مردم در صف ورود به استادیوم ویلا بلمیرو، جایی که پله، فوتبالیست اسطوره ای برزیلی در ایالت سانتوس برزیل خوابیده است، منتظر هستند.

دوشنبه، 2 جنوری 2023

2 / 10

مردم به سرپرستی پسر پله، ادینهو، اسطوره فقید فوتبال برزیل، تابوت او را به ورزشگاه اوربانو کالدیرا در سانتوس، سائوپائولو، برزیل منتقل کردند.

برزیلی ها این هفته آخرین وداع با پله اسطوره فوتبال که از دوشنبه با بیداری عمومی 24 ساعته در ورزشگاه تیم قدیمی او، سانتوس، آغاز می شود، اشتراک می کنند.

2 جنوری 2023

3 / 10

یکی از طرفداران اسطوره فقید فوتبال برزیل، پله هنگام حضور در بیداری او در ورزشگاه اوربانو کالدیرا در سانتوس، سائوپائولو، برزیل عکس می گیرد.

برزیلی ها این هفته آخرین وداع با پله اسطوره فوتبال، از دوشنبه با بیداری عمومی 24 ساعته در ورزشگاه تیم قدیمی او، سانتوس، آغاز شد شرکت می کنند.

2 جنوری 2023

4 / 10

نمایی از تابوت پله اسطوره فوتبال برزیل در استادیوم اوربانو کالدیرا در سانتوس، سائوپائولو، برزیل

2 جنوری2023

5 / 10

یک عزادار پرچم برزیل را با چهره پله اسطوره فوتبال برزیل در خارج از استادیوم اوربانو کالدیرا، که با نام ویلا بلمیرو نیز شناخته می شود، در سانتوس، ایالت سائوپائولو، برزیل، به نمایش می گذارد.

2 جنوری2023

6 / 10

یکی از هواداران پله اشک‌هایش را در صفی از مردمی که در انتظار ادای احترام به مرد بزرگ فوتبال برزیلی هستند که در ورزشگاه ویلا بلمیرو در سانتوس برزیل دراز کشیده است پاک می‌کند.

2 جنوری2023

7 / 10

هواداران فوتبال هنگام ادای احترام به پله بزرگ فوتبال برزیلی در هنگام حضور در استادیوم ویلا بلمیرو در سانتوس، برزیل، اوایل مراسم، ادای احترام می کنند.

سه شنبه، 3 جنوری 2023

8 / 10

مانوئل ماریا (سمت چپ) بازیکن سابق سانتوس، پسر پله، ستاره فوتبال برزیل، ادینهو ( سمت راست)، را در حین بیداری پله در استادیوم اوربانو کالدیرا در سانتوس، سائوپائولو، برزیل در آغوش می گیرد.

2 جنوری 2023

9 / 10

مردی دخترش را در حالی که او برای شرکت در مراسم تشییع جنازه پله اسطوره فوتبال برزیل در استادیوم ویلا بلمیرو در سانتوس برزیل در صف شرکت می کند، در آغوش گرفته است.

سه شنبه، 3 جنوری 2023

10 / 10

تاجی که بر روی صفحه تلویزیون در استادیوم ویلا بلمیرو، جایی که پله، بزرگ فوتبال برزیلی در ایالت سانتوس برزیل قرار دارد، نمایش داده می شود.

دوشنبه، 2 جنوری 2023

بحث و گفتگو