چندرسانه ای

فینال جام جهانی فوتبال 2022 بین آ رجنتاین و فرانسه

Sputnik
1 / 19

مراسم اختتامیه جام جهانی قبل از شروع دیدار فینال تیم های ملی آرجنتاین و فرانسه.

2 / 19

آواز و رقص در زمین مسابقه فینال درمراسم اختتامیه جام جهانی قبل از شروع دیدار فینال تیم های ملی آرجنتاین و فرانسه.

3 / 19

نمایش سه بعدی یک نهنگ و سرود خوانی با لباس محلی قطر در مراسم اختتامیه جام جهانی قبل از شروع دیدار فینال تیم های ملی آرجنتاین و فرانسه.

4 / 19

رژه صف کره های منقش به پرچم کشور های استراک کننده در جام جهانی در مراسم اختتامیه جام جهانی قبل از شروع دیدار فینال تیم های ملی آرجنتاین و فرانسه.

5 / 19

نمایی از ورزشگاه و جمعیت تماشاچیان و آتش بازی بر فراز بام ورزشگاه در مراسم اختتامیه جام جهانی قبل از شروع دیدار فینال تیم های ملی آرجنتاین و فرانسه.

6 / 19

هواداران تیم ملی آرجنتاین قبل از شروع بازی فینال جام جهانی بین تیم های ملی آرجنتاین و فرانسه.

7 / 19

لحظه بازی در دیدار فینال جام جهانی بین آرجنتاین و فرانسه.

8 / 19

لیونل مسی آرجنتاینی در جریان بازی فینال فوتبال جام جهانی بین آرجنتاین و فرانسه در ورزشگاه لوسایل در لوسیل قطر، یکشنبه، ضربه کرنر می زند.

9 / 19

واکنش مردی پس از گل دوم آرجنتاین در جریان بازی فینال فوتبال بین فرانسه و آرجنتاین در بیرون کافه ای در مارسی، جنوب فرانسه. یکشنبه،

10 / 19

هوگو لوریس دروازه بان فرانسوی و دئوچانکول یوپامکانو بازیکن فرانسوی (از راست به چپ) در دیدار نهایی جام جهانی بین تیم های ملی آرجنتاین و فرانسه.

11 / 19

صحنه جالب از برخورد پای کیلیان امباپه مهاجم شماره 10 فرانسه به سر انزو فرناندزهافبک شماره 24 آرژانتین در جریان بازی فینال جام جهانی 2022 قطر بین آرجنتاین و فرانسه در ورزشگاه لوسیل در شهر لوسیل، شمال دوحه.

12 / 19

آنخل دی ماریا از آرجنتاین (راست) و ژول کونده فرانسوی در دیدار نهایی جام جهانی بین تیم های ملی آرجنتاین و فرانسه.

13 / 19

خوشحالی بازیکنان تیم ملی آرژانتین پس از گلزنی در دیدار فینال جام جهانی بین تیم های ملی آرژانتین و فرانسه. سمت راست: گلزن لیونل مسی.

14 / 19

کیلیان امباپه فرانسوی گل دوم تیمش را در جریان بازی فینال فوتبال جام جهانی بین آرجنتاین و فرانسه در ورزشگاه لوسایل در لوسیل قطر، به ثمر رساند.

15 / 19

اولیویه ژیرو فرانسوی، سمت راست، در حالی که دیدیه دشان سرمربی فرانسه در سمت چپ، در جریان بازی فینال فوتبال جام جهانی بین آرجنتاین و فرانسه در ورزشگاه لوسیل در لوسای قطر، تعویض شد، از زمین خارج شد.

16 / 19

آنخل دی ماریا، بازیکن آرجنتاینی در جریان بازی فینال فوتبال بین تیم های آرجنتاین و فرانسه در جام جهانی در ورزشگاه لوسایل شهر لوسایل قطر، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

17 / 19

لیونل مسی آرجنتاینی (سمت چپ) در دیدار پایانی جام جهانی بین آرجنتاین و فرانسه یک گل به ثمر رساند.

18 / 19

رقص و پایکوبی بازیکنان آرجنتاین یک گل را در ضربات پنالتی در جریان بازی فوتبال نهایی جام جهانی 2022 قطر بین آرجنتاین و فرانسه در استادیوم لوسیل در شهر لوسیل در شمال دوحه.

19 / 19

خوشحالی لیونل مسی، مهاجم شماره 10 آرجنتاین و شماره 05 آرجنتاینی، لئاندرو پاردس پس از پیروزی در مسابقه فوتبال نهایی جام جهانی 2022 قطر.

بحث و گفتگو