از سنگاپور تا دمشق: قیمت ترین و "بودجه ترین" شهرها برای زندگی

به زیباترین و قیمت ترین شهرها از سینگاپور تا دمشق آشنا شوید و از دیدن آن لذت ببرید.
Sputnik
1 / 10

عابران پیاده در 8 آگوست 2022 در زیر ساختمان های اداری مرتفع در منطقه تجارتی مالی Raffles Place در سنگاپور قدم می زنند.

2 / 10

مردم غروب آفتاب را در پشت مجسمه آزادی در 7 نوامبر 2022 در نیویارک تماشا می کنند.

3 / 10

یک نمای عمومی سواحل خالی شهر تل آویو در دربحیره مدیترانه اسرائیل را در 18 می 2021 نشان می دهد، زیرا شورای امنیت سازمان ملل قرار بود در بحبوحه فشار دیپلماتیک برای پایان دادن به درگیری ویرانگر بین اسرائیل و گروه های مسلح غزه، جلسه اضطراری برگزار کند. - اسرائیل عملیات هوایی خود را در 10 می پس از انداخت رگبار راکت توسط حاکمان فلسطینی حماس در پاسخ به ناآرامی در قدس شرقی الحاق شده توسط اسرائیل به نوار غزه آغاز کرد

4 / 10

تکوشا سیلز، توریستی که از جورجیا بازدید می کند، با یک برج بالای سر خود در رصدخانه گریفیث در لس آنجلس، 6 سپتامبر 2022، در طول موج گرما راه می رود. ده سال پیش دانشمندان به جهان هشدار دادند که چگونه تغییر آب و هوا باعث تشدید بلایای شدید آب و هوایی می شود. فعلاً سیل های مرگبار، موج های گرمای طاقت فرسا، طوفان های مرگبار، خشکسالی های ویرانگر و آنچه دانشمندان آن را افراط های بی سابقه می نامند، همانطور که در سال 2012 پیش بینی شده بود وجود دارد.

5 / 10

نمای هوایی ساختمان‌های مسکونی و تجاری در هانگ کانگ را در 14 نوامبر 2022 نشان می‌دهد.

6 / 10

فروشنده با خانم در بازار تاشکند صحبت می نماید.

7 / 10

فرش‌های سنتی در 21 می 2022 روی دیوارهای اطراف یک مغازه در جاده های باریک مدینه قدیمی تونس به نمایش گذاشته شده است.

8 / 10

در این عکس پنج شنبه 5 حوت 1399، مژگان حسینی، عضو 28 ساله ارکستر ملی ایران، در زمان قرنطینه اجباری به دلیل شیوع بیماری جدید کرونا در تهران، روی پشت بام منزلش قانون می نوازد. . در حالی که سالون‌های اجرا بسته شده و بسیاری از آنها به دلیل بدترین شیوع ویروس در خاورمیانه در خانه‌های خود مخفی شده‌اند، نوازندگان ایرانی اکنون مکان‌هایی برای اجرا پیدا می‌کنند که بتوانند. این شامل پشت بام های پر از زباله و مخازن آب، ایوان های خالی جلو و پنجره های باز آپارتمان است که در آن موسیقی آنها بر روی دیگرانی که در خانه هایشان گیر کرده اند شناور است.

9 / 10

مردم در 20 سپتامبر 2022 از بازاری در طرابلس پایتخت لیبیا خرید می کنند.

10 / 10

تصویری که در 12 مارچ 2020 گرفته شده است، نمای عمومی از مسجد اموی در شهر قدیمی دمشق را نشان می دهد

بحث و گفتگو