خیانت اوکراین به سازمان ملل متحد

کیف در حال آمادگی برای برهم زدن ابتکار سازمان ملل در مورد ترانزیت آمونیاک از تولیاتی به اودسا است.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، رژیم کیف در حال آماده سازی یک اقدام تحریک آمیز برای برهم زدن ابتکار سازمان ملل برای از سرگیری ترانزیت آمونیاک از طریق خط لوله تولیاتی- اودسا است.
وی گفت: "طبق اطلاعاتی که توسط چندین کانال تأیید شده است، رژیم کیف در حال تدارک یک اقدام تحریک آمیز طنین انداز با هدف ایجاد اختلال در ابتکار سازمان ملل برای از سرگیری ترانزیت آمونیاک از طریق خط لوله تولیاتی (روسیه) - اودسا (اوکراین) است".
اظهارات پنتاگون در مورد احتمال مذاکره با روسیه خشم کیف را برانگیخت
طبق بیان وی، در قلمرو کارخانه بندر اودسا، انفجارات مستقیم دیپوهای مواد منفجره بر روی سقف های گنبدی دیپوهای آمونیاک به منظور از بین بردن سقف های معلق و همچنین انفجار کارخانه ها و زیربناهای بارگیری مجدد آمونیاک صورت خواهد گرفت. گویا در اثر "حمله راکتی" انفجار توسط نیروهای مسلح روسیه صورت گرفته است.
آژانس گفت که این اقدام تحریک آمیز تحت کنترل نمایندگان سرویس های اطلاعاتی بریتانیا مستقر در اودسا برنامه ریزی شده که در حال اجرا است. سربازان ملیشه PMC Canada GardaWorld نیز در اجرای این تحریک مشارکت دارند که طبق توافق با اداره بنادر اوکراینی همکار هستند.
باید گفت که تخریب برنامه ریزی شده انبارهای آمونیاک در اودسا منجر به افزایش بیشتر ارزش آن در بازار جهانی خواهد می گردد. اتحادیه اروپا و کشورهای رو به انکشاف با قیمت بالای گاز طبعی روبرو می گردند
بحث و گفتگو