رشد رکورد بالایی کاربران تویتر درهفته روان

بر اساس Verge رشد روزانه کاران تویتر در نیمه اول هفته ، ریکورد بالایی را بدست آورده است.
Sputnik
ایلان ماسک قبل از خرید تویتر اعلام نموده بود که پس از خرید تویتر، تعداد کاربران این پلاتفورم به میزان قابل توجهی در سراسر جهان افزایش خواهد یافت.
به گفته Verge،گزارش ها میرساند که در ریان نیمه اول این هفته به کاربران تویتر بیش ازبیست در صد افزایش یافته و در ایالات متحده این در صد بیشتر می باشد.
به گفته این نشریه، اگر این ارقام قابل اعتماد باشند، به این معنی است که تحت رهبری ماسک، این شبکه اجتماعی خروج گسترده کاربران خود را تجربه نکرده است.
ماسک تأیید کرده است که،"تعداد کاربران این پلتفرم به بالاترین حد خود رسیده است و علاوه نموده که اگر سرور ها این شبکه ذوب نگردند پیشرفت های بیشتری را انتظار خواهیم داشت".
ایلان ماسک در پایان ماه اکتبر، قرارداد 44 میلیارد دلاری خرید شبکه اجتماعی توییتر را بسته نمود. وی سیاست سانسور را در شبکه های اجتماعی مورد انتقاد قرار داد و وعده نمود تا سیاست نشراتی شبکه اجتماعی را در مسیر آزاد سازی قرار دهد.
تویتر دوباره پیام ترامپ را پنهان کرد
قبل از این گزارش شده بود که ماسک قصد دارد پس از تصاحب تویتر، حدود 3.7 هزارکارمند این پلاتفورم را که نیمی از کل کارکنان آن را تشکیل میدهد سبک دوش نماید و بدین گونه هزینه های تویتر را کاهش دهد.
شرکت آمریکایی تویتر در سال 2006 ایجاد شده است و محصول اصلی آن به عنوان شبکه اجتماعی تبادل پیام های کوتاه می باشد. دفتر مرکزی این شبکه مهم و بارز اجتماعی درشهر سانفرانسیسکوایالت کالیفرنیا ی آمریکا می باشد.
ایلان ماسک می خواهد امکان ارسال پیام های خصوصی پولی را به افراد مشهور در توییتر ایجاد نماید
بحث و گفتگو