عملیات ویژه روسیه در اوکراین

وزارت دفاع روسیه ویدئویی از نابودی مزدوران خارجی در اوکراین را به اشتراک گذاشت +ویدیو

وزارت دفاع ویدئویی از نابودی مزدوران خارجی در عملیات ویژه در اوکراین منتشر کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز شنبه گزارش داد که ارتش روسیه طی یک عملیات نظامی ویژه، گروهی از مزدوران خارجی را در یک کمربند جنگلی کشف و به مواضع آن‌ها را از بین برده است.
تصاویر شناسایی شده توسط کوپترها از دشمن، تعیین مختصات آن و انتقال آن به خدمه سامانه های موشکی ضد تانک و نارنجک انداز خودکار، آتش به سوی دشمن، سلاح های ضربتی مانور را نشان می دهد.
همانطور که در وزارت دفاع تعیین شده است، وظیفه شناسایی و انهدام نیروی انسانی و مزدوران خارجی دشمن در یک میدان معین بر عهده یک گروه مشخص گذاشته شد.
وی ادامه داد: پس از شناسایی مقدماتی منطقه از هوا با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین، پیشاهنگان برای ضربه زدن به گروه های دشمن و مزدوران متلاشی شدند و با استفاده از سامانه های ضد تانک فاگوت، حمله موشکی به خودروی زرهی دشمن انجام شد. وزارت دفاع گفت که در یک مزرعه جنگلی پنهان شده است.
فرمانده گروه های شناسایی ZVOگفت: "سلاح های سبک و نارنجک اندازآنها به مزدوران، پولندی برخورد کردند. نبرد در جنگل بود، در فاصله 30-50 متری. یعنی در نزدیکترین فاصله ممکن."
مزدوران با از دست دادن توانایی حرکت سریع، در امتداد جبهه به عمق جنگل رفتند و در آنجا با نارنجک انداز اتوماتیک پوشانده شدند که از طرف های مختلف نیروی انسانی دشمن را زیر آتش قرار دادند. پس از اینکه زیر گروه بازرسی به منطقه رفتند، دشمن را کاملا نابود کردند، به سمت محل تخلیه حرکت کردند.
کلوپ ویدیو
از بین بردن قایق نظامی اوکراینی از سوی پهپاد "لانست" + ویدیو
بحث و گفتگو