عمران خان: شهباز شریف در نقشه ترور نقش دارد

عمران خان: شهباز شریف، نخست‌وزیر، رانا ثناالله، وزیر داخله و فیصل نصیر یک مقام اردوی پاکستان در طراحی نقشه ترور او دست دارند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، عمران خان روز پنجشنبه سوم نوامبربرابر با ۱۲ عقرب سال جاری در جریان یک تظاهرات به سمت اسلام آباد، در ساحۀ گوجرانواله در یک حملۀ مسلحانه از ناحیه هر دو پا زخمی شد.
صدراعظم اسبق پاکستان علاوه کرد که در حملهٔ روز پنجشنبه در وزیرآباد 2 نفر می‌خواستند او را ترور کنند. او افزود که در این حمله 1 نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند.
وزیر داخلهٔ پاکستان این اتهامات را رد کرده و گفته است که دولت ائتلاقی آقای شریف خواستار تحقیقات مستقلانه می‌باشد.
شهباز شریف، صدر اعظم پاکستان در یک پیام تویتر حمله بر عمران خان را محکوم کرده و گفته است که به وزیر داخله دستور داده است که فوراً گزارشی در مورد این حادثه ارائه کند.

شهباز شریف در این تویت نوشته است: "من برای بهبودی و سلامتی رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان و سایر مجروحان دعا می‌کنم. دولت فدرال تمام حمایت‌های لازم را برای امنیت و تحقیقات به حکومت پنجاب فراهم خواهد کرد. خشونت نباید در سیاست کشور ما جایی داشته باشد."

عمران خان همچنین گفت که پس از به دست آوردن سلامتی اش از سوقصد، راهپیمایی اعتراضی خود به سوی اسلام آباد را از سر می‌گیرد.
عمران خان در یک سخنرانی زنده از شفاخانهٔ در لاهور، جاییکه تحت معالجه قرار دارد،گفت: "زمانی که حالم بهتر شد، راهپیمایی به اسلام آباد را از سر خواهم گرفت."
عمران خان در اثر شلیک یک فرد مسلح زخمی شده است + ویدیو
بحث و گفتگو