گشایش بیستمین کنگره حزب کمونیست چین در پکن

نشست بیستمین کنگره حزب کمونیست چین در تالار بزرگ مردم این کشور در پکن در 16 اکتوبر 2022 گشایش پیدا کرد.
Sputnik
1 / 12

رئیس جمهور چین شی جین پینگ هنگام ورود به نشست گشایش بیستمین کنگره حزب کمونیست چین در تالار بزرگ مردم در پکن در 16 اکتوبر 2022 دست تکان می دهد.

2 / 12

یکی از اعضای امنیتی در حال نگهبانی ورود مردم برای نشست گشایش بیستمین کنگره حزب کمونیست چین در تالار بزرگ مردم در پکن در 16 اکتوبر 2022 است.

3 / 12

نمایندگان پس از نشست گشایش بیستمین کنگره حزب کمونیست چین در تالار بزرگ مردم در پکن در 16 اکتوبر 2022 دیده می شوند.

4 / 12

حاضران چای را پیش از گشایش نشست بیستمین کنگره حزب کمونیست چین در تالار بزرگ مردم در پکن در 16 اکتوبر 2022 سرو می کنند.

5 / 12

این گروه نظامی پیش از مراسم گشایش بیستمین کنگره ملی حزب حاکم کمونیست چین در پکن، چین، یکشنبه، 16 اکتوبر 2022، در تالار بزرگ مردم تمرین می کند. چین روز یکشنبه یک کنفرانس حزبی دو بار در دهه را گشایش می کند. در آن انتظار می رود رهبر شی جین پینگ، سومین دوره پنج ساله خود را دریافت کند که با پیشینه ای سال های پسین شکسته شده و خود را به عنوان قدرتمندترین سیاستمدار چینی از زمان مائوتسه تونگ معرفی می کند.

6 / 12

یک عکاس هنگام سخنرانی رئیس جمهور چین شی جین پینگ در مراسم گشایش بیستمین کنگره ملی حزب حاکم کمونیست چین که در تالار بزرگ مردم پکن، چین، یکشنبه، 16 اکتوبر 2022 برگزار شد، عکس می گیرد. چین روز یکشنبه یک کنفرانس حزبی دو بار در دهه را گشایش می کند که در آن انتظار می رود شی جین پینگ، رئیس جمهور شی جین پینگ، سومین دوره پنج ساله خود را دریافت کند که با پیشینه اخیر شکسته شده و خود را به عنوان قدرتمندترین سیاستمدار چینی از زمان مائو تسه تونگ معرفی می کند.

7 / 12

نمایندگان با لباس اقلیت‌های قومی پس از مراسم گشایش بیستمین کنگره ملی حزب حاکم کمونیست چین در تالار بزرگ خلق در پکن، یکشنبه، 16 اکتوبر 2022، ترک می‌کنند. شی جین پینگ، رهبر چین یکشنبه اعلام کرد، که دولتش سیاست‌های خود را حفظ خواهد کرد، که آن را در تضاد با ایالات متحده و دیگر کشورها قرار داده و کنترل اقتصاد و جامعه را از حزب کمونیست عمیق تر کرده است.

8 / 12

رئیس جمهور چین شی جین پینگ (C) در نشست گشایش بیستمین کنگره حزب کمونیست چین در تالار بزرگ مردم در پکن در 16 اکتوبر 2022 از کنار نمایندگان می گذرد.

9 / 12

مأموران بس ها پس از مراسم گشایش بیستمین کنگره ملی حزب حاکم کمونیست چین در تالار بزرگ مردم پکن، یکشنبه، 16 اکتوبر 2022، تابلوهایی را برای نمایندگان هدایت می‌کنند. شی جین پینگ، رهبر چین یکشنبه به این موضوع اشاره کرد، که دولتش همچنان سیاست هایی را که در تضاد با ایالات متحده و دیگر کشورها قرار داده و کنترل اقتصاد و جامعه را از حزب کمونیست عمیق تر کرده است، ادامه خواهد داد.

10 / 12

نمایندگان پس از گشایش نشست بیستمین کنگره حزب کمونیست چین در تالار بزرگ مردم در پکن در 16 اکتوبر 2022 این تالار را ترک می کنند.

11 / 12

رئیس جمهور چین، شی جین پینگ، هنگام سخنرانی در نشست گشایش بیستمین کنگره حزب کمونیست چین در تالار بزرگ مردم در پکن در 16 اکتوبر 2022 یک نوشیدنی می نوشد.

12 / 12

نمایندگان پس از مراسم گشایش بیستمین کنگره ملی حزب حاکم کمونیست چین در تالار بزرگ مردم در پکن، یکشنبه، 16 اکتوبر 2022 این تالار را ترک می‌کنند. شی جین پینگ، رهبر چین یکشنبه به این موضوع اشاره کرد، که دولتش سیاست‌هایی را که در تضاد با ایالات متحده و دیگر کشورها و تعمیق کنترل حزب کمونیست بر اقتصاد و جامعه پیش‌بینی کرده است، حفظ خواهد کرد.

بحث و گفتگو