چندرسانه ای

مسلمانان جهان روز مولود شریف را تجلیل نمودند

مسلمانان سراسر جهان روز مولود شریف را در فضائی کاملاً آرام تجلیل کردند.
Sputnik
1 / 10

یک مسلمان صوفی لبنانی با سوراخ کردن گونه خود، در مراسمی برای بزرگداشت ولادت حضرت محمد (ص) که در عربی به نام "المولید النبی" شناخته می شود، در 8 اکتوبر 2022 در شهر جنوبی شرکت می کند. صیدا (سعیدا). - مسلمانان سراسر جهان در سومین ماه از تقویم قمری اسلامی، میلاد حضرت محمد (ص) را که در زبان عربی به نام "المولد النبی" شناخته می شود، تجلیل کردند.

2 / 10

مردم در بازاری که برای جشن مولد النبی تزیین شده است، جشن میلاد پیامبر اسلام محمد، در لاهور، پاکستان، جمعه، 7 اکتوبر 2022، تزیین شده است. هزاران مسلمان پاکستانی در 9 اکتوبر در مراسم مذهبی شرکت کردند. راهپیمایی، مراسم و توزیع غذای رایگان بین فقرا.

3 / 10

عراقی‌ها در اطراف ارگ اربیل، پایتخت منطقه خودمختار کردستان در شمال عراق گرد هم می‌آیند تا ولادت حضرت محمد (ص) را که در عربی به عنوان عید "مولید النبی" شناخته می‌شود، در 8 اکتوبر 2022 جشن گرفتند.

4 / 10

عراقی‌ها در اطراف ارگ اربیل، پایتخت منطقه خودمختار کردستان در شمال عراق گرد هم می‌آیند تا ولادت حضرت محمد (ص) را که در عربی به عنوان عید "مولید النبی" شناخته می‌شود، در 8 اکتوبر 2022 جشن گرفتند.

5 / 10

مردی در حالی که سوری ها ولادت حضرت محمد (ص) را جشن می گیرند که در عربی به عنوان عید "مولید النبی" در دمشق پایتخت دمشق در 8 اکتوبر 2022 جشن کردند.

6 / 10

توجه سردبیران: محتوای گرافیکی / مسلمانان سنی لبنان در مراسمی برای بزرگداشت میلاد حضرت محمد (ص) که در عربی به نام "المولد النبی" شناخته می شود، در 8 اکتوبر 2022 در بازار قدیمی جنوب شرکت کردند. شهر صیدا (سعیدا). - مسلمانان سراسر جهان در سومین ماه از تقویم قمری اسلامی، میلاد حضرت محمد (ص) را که در زبان عربی به نام "المولد النبی" شناخته می شود، جشن می گیرند.

7 / 10

پیشاهنگان فلسطینی در جشن میلاد حضرت محمد (ص) که در عربی به عنوان عید "مولید النبی" شناخته می شود، در مجتمع مسجد الاقصی اورشلیم، در 8 اکتوبر 2022 شرکت کردند.

8 / 10

یک فروشنده در حالی که سوری ها ولادت حضرت محمد (ص) را جشن می گیرند، که در عربی به عنوان عید "مولید النبی" شناخته می شود، در بازاری در پایتخت دمشق در 8 اکتوبر 2022، شیرینی می دهد.

9 / 10

مردم در بازاری که برای جشن مولد النبی تزیین شده است، جشن میلاد پیامبر اسلام محمد، در لاهور، پاکستان، جمعه، 7 اکتبر 2022، تزیین شده است. هزاران مسلمان پاکستانی در 9 اکتوبر در مراسم مذهبی شرکت نمودند و غذای رایگان را بین فقرا تقسیم کردند.

10 / 10

مردم در بازاری که برای جشن مولد النبی تزیین شده است، جشن میلاد پیامبر اسلام محمد، در لاهور، پاکستان، جمعه، 7 اکتوبر 2022، تزیین شد. هزاران مسلمان پاکستانی در 9 اکتوبر در مراسم مذهبی شرکت کردند. راهپیمایی، مراسم و توزیع غذای رایگان بین فقرا.

بحث و گفتگو