ورزش

یک هدف بلند مدت دیگر از دست رفت؛ توافق ستاره مورد نظر رئال با لیورپول

جود بلینگهام، ستاره مورد نظر رئال مادرید برای تابستان 2023، با لیورپول به توافق شخصی دست یافته و احتمال دارد طی روزهای آینده به این تیم بپیوندد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، جود بلینگهام، در تابستان 2020 از بیرمنگام به بروسیا دورتموند پیوست و به سرعت به یکی از بهترین بازیکنان باشگاه آلمانی تبدیل شد و اکنون یکی از اعضای اصلی تیم آن‌ها است.
این ملی‌‎پوش انگلیس که 19 سال سن دارد، مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار دارد و رئال مادرید وی را به عنوان یکی از اهداف بلند مدت خودش پس از بازنشستگی کروس و مودریچ انتخاب کرده بود و تصمیم داشت تا در تابستان آینده برای جذب وی اقدام کند.
لیورپول اما پیش دستی کرده و در همین تابستان به سراغ بلینگهام جوان رفته و می‌خواهد خط میانی خودش را با این ستاره درخشان تقویت کند زیرا در سه بازی گذشته در لیگ برتر فوتبال انگلستان، در وسط زمین ضعف‌های بزرگی داشته و همین موضوع سبب کسب دو تساوی و یک شکست شده‌است.
با این حال از انگلیس خبر می‌رسد که جود با لیورپول به توافق شخصی دست یافته و تصمیم دارد تا به کشورش برگردد و خودش را گرت ساوتگیت ثابت کند و یکی از مهره‌های اصلی سه شیرها در جام جهانی باشد.
طبق گزارش فوتبال انسایدر، روی همه موارد شخصی میان لیورپول و جود بلینگهام توافق صورت گرفته و در صورت توافق دو باشگاه، جود بزودی راهی اولدترافورد خواهد شد.
به این ترتیب رئال مادرید یک شکست بزرگ دیگر در نقل‌وانتقالات خواهد خورد و پس از کلیان امباپه، جود بلینگهام، دومین ستارۀ بزرگ و هدف بلند مدت است که پرز و تیمش به راحتی از دست می‌‍دهند.
بحث و گفتگو