ورزش

لیورپول با بُرد آشتی کرد؛ بورنموث قربانی خشم کلوپ شد

در دیداری که بیشتر از نیمی از ترکیب لیورپول موفق به گُلزنی شدند، این تیم به راحتی بورنموث را شکست داد و اولین پیروزی فصل خودش را کسب کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، لیورپول که در سه دیدار قبلی‌اش در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، دو تساوی و یک شکست کسب کرده‌بود، در چهارمین دیدار میزبان بورنموث در آنفیلد بود و این تیم را با بی‌رحمی شکست داد و با نتیجه 0-9 به برتری رسید.
سرخ‌ها در این دیدار از همان ابتدأ هجومی ظاهر شدند و در دقیقه 3 با لوئیز دیاز به گُل برتری رسیدند. سه دقیقه بعد الیوت گُل دوم را به ثمر رساند و اختلاف را دو برابر کرد.آرنولد در دقیقه 28، فرمینو در دقیقه 31 و فن‌دایک در دقیقه 45 سه گُل دیگر به حریف زدند و بازی در نیمه نخست با نتیجه 0-5 به سود سرخ‌ها به پایان رسید.
لیورپول همانند نیمه نخست، در نیمه دوم نیز بازی هجومی ارائه داد و در دقیقه نخست به گُل رسید. کریس مفام به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا باخت تیمش سنگین‌تر شود. در دقیقه 62 فرمینو دبل کرد و هفتمین گُل تیمش را به ثمر رساند. فابیو کاروالیو در دقیقه هشتاد، هشتمین گُل را وارد دروازه بورنموث کرد و در دقیقه 85 لوئیز دیاز دبل کرد تا لیورپول به پیروزی فوق‌العاده درخشان دست یافت.
به این ترتیب سرخ‌ها نخستین پیروزی را به دست آوردند و با سه امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفتند.
بورنموث نیز با 3 امتیاز در جایگاه شانزدهم جاخوش کرد.
بحث و گفتگو