خشکسالی امسال اشیای همیشه پنهان را از زیر آب بیرون کشید

در گالری امروز اسپوتنیک، جالبترین تصاویر از اشیای همیشه پنهان که به دلیل خشکسالی جهانی امسال - 2022 به سطح زمین برآمده اند منتشر می‌گردد. خشکسالی فعلی قاره اروپا در 500 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.
Sputnik
1 / 10

یک بنای تاریخی بزرگ سنگی به دلیل خشکسالی در مخزن Valdecanas در ال گوردو، غرب اسپانیا، در سطح نمایان شد.

2 / 10

مرغ ماهی خوار روی یک بارج بزرگ 55 متری ایستاده است که در جنگ جهانی دوم در سال 1944 در رودخانه پو در گوالتیری ایتالیا غرق شد.

3 / 10

نوک جنوبی جزیره مارگارت به دلیل سطح پایین آب رودخانه دانوب قابل مشاهده است/ بوداپست، مجارستان.

4 / 10

خشکسالی بی‌ سابقه تقریبا نیمی از قاره اروپا را تحت تأثیر قرار داده است، به اقتصاد مزارع آسیب می‌زند، محدودیت‌های آبی را مجبور کرده و گونه‌ های آبزی را تهدید می‌کند. سطح آب در رودخانه های اصلی مانند دانوب، راین و پو در حال کاهش است.

5 / 10

امسال خشکسالی و گرمای شدید در اکثر کشورهای اروپایی موجب آتش‌سوزی مناطق جنگلی و تخلیه بسیاری از مناطق مسکونی در این مناطق شده است.

6 / 10

امسال خشکسالی و گرمای شدید در اکثر کشورهای اروپایی موجب آتش‌سوزی مناطق جنگلی و تخلیه بسیاری از مناطق مسکونی در این مناطق شده است.

7 / 10

نمای کلی از باتلاق سائو و ویرانه های کلیسای سنت روما د سائو واقع در جیرونا در کاتالونیا.

8 / 10

پارک ایالتی دره دایناسور ها/ ردپای دایناسورها مربوط به حدود 113 میلیون سال پیش ن است که در پارک ایالتی تگزاس پس از خشکسالی شدید که باعث خشک شدن یک رودخانه شد، کشف شده است.

9 / 10

سطح پایین آب رودخانه تیبر را در نزدیکی پل ویتتوریو امانوئل دوم

10 / 10

در کشور آلمان و دیگر کشورهای حاشیه رود راین به دلیل کاهش سطح آب صنایع تولیدی خسارات قابل توجهی متحمل شده‌اند و حتی گفته می‌شود ظرفیت این صنایع به نصف کاهش یافته است

بحث و گفتگو