پدر یک مراکشی محکوم به اعدام از رئیس‌جمهور پوتین خواست پسرش را عفو کند

طاهر سعدون، پدر ابراهیم سعدون مراکشی که قبلا در جمهوری مردمی دونتسک به اعدام محکوم شده بود، نامه‌ای به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه نوشت و در آن از رهبر روسیه برای عفو پسرش کمک خواست.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه‌ای "روسیا سگودنیا" و کانال تلویزیونی آر تی، در کانال تلگرامی خود نوشت، پدر یک مراکشی محکوم به اعدام در جمهوری مردمی دونتسک با تحریریه عربی تماس گرفته و از آنها خواسته است نامه‌ای را به رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه ارسال کند، که آن را این تحریریه به‌طور کلمه به کمله منتشر می‌کند.
در این نامه آمده است: "ولادیمیر ولادیمیرویچ عزیز، ما بسیار امیدواریم که شما در عفو فرزندمان کمک کنید و لبخند و آرامش را به خانواده ما برگردانید که معتقدند ابراهیم کاملاً بیهوده درگیر این جنگ شده است".
پدر محکوم به اعدام نیز با ابراز امیدواری از "شفقت و درایت" پوتین گفت: «بالاخره شما خودتان یک پدر هستید و احساسات یک پدر را می‌دانید».
وی افزود: "علاوه براین، شما به خداوند ایمان دارید که همیشه به صلح، بردباری و بخشش گناهان دعوت می‌کند. در دوران حکومت شما در روسیه، مجازات اعدام لغو شد که به پیروزی زندگی تبدیل شد".
بحث و گفتگو