ورزش

قهرمانی زون بندامیر در رقابت‌های سه‌روزه کریکت میرویس نیکه+ عکس

دیدار فینال بازی‌های کریکت سه روزه جام میرویس نیکه در کندهار با قهرمانی تیم زون بندامیر پایان یافت.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک؛ دیدار پایانی رقابت‌های کریکت سه‌روزه جام میرویس نیکه از روز چهارشنبه هفته قبل در ورزشگاه ملی کریکت کندهار آغاز شد که سرانجام تیم زون بند امیر با تفاوت 26 دوش شکست داد.
در دیدار نهایی این بازی‌ها دو تیم سپین‌غر و بندامیر به مصاف هم رفتند که سپین‌غر قرعه بازی را برد و انتخاب توپ‌اندازی کرد.
بند امیر در اولین اینینگز خود به خوبی توپ‌زنی نتوانست و تمامی بازیکنان این تیم با کسب 215 دوش از زمین بازی بیرون شدند.
در ادامه تیم سپین‌غر در نوبت خود به توپ‌زنی پرداخت و نتوانست که بیشتر از 178 دوش انجام بدهد و ضمن این‌که تمامی ستاره‌هایش را از دست داد و 37 دوش تفاوت بین دو تیم باقی ماند.
در روز دوم مسابقه فینال، بندامیر بار دیگر توپ‌زنی کرد و با درخشش (100 دوش) زبیراحمدی توانست 323 دوش ثبت کند تا تفاوت دو تیم 270 دوش شود. در ادامه اما تیم سپین‌غر با درخشش بلال سعیدی (99 دوش) توانست 343 دوش ثبت نماید و تمامی بازیکنان خود را از دست داد تا با تفاوت 26 دوش قهرمان سریز شود.
البته در پایان این بازی‌ها؛ خلیل احمد با کسب 8 ویکت (در بازی‌های فینال) لقب بهترین بازیکن زمین را به دست آورد.
اصف موسی‌زی کاپیتان بند امیر که در این رویداد توانسته بود 594 دوش ثبت نماید لقب بهترین توپ‌زن مسابقات را کسب کرد، فرهادمومند توپ‌انداز سریع تیم سپین‌غر با کسب 20 ویکت در این مسابقات جایزه بهترین توپ‌انداز را گرفت.
گفتنی‌ست که با انجام این مسابقات، پنجمین رویداد بزرگ کریکت داخلی کشور به پایان رسید، و قرار است از ماه آینده مسابقات بزرگ لیگ شش دوش کریکت در کابل راه اندازی شود و سپس بازی‌های فرست کلاس ولایات در سطح زون‌ها آغاز خواهد شد.
بحث و گفتگو