ورزش

پیروزی پُر گُل هنگ کنگ برابر کامبوج؛ کار افغانستان دشوارتر شد

تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در دومین دیدارش در مرحله پایانی رقابت‌های راه‌یابی به جام ملت‌های آسیا، برابر کامبوج به برتری رسید و به صدر گروه D صعود کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های راه‌یابی به جام ملت‌های آُسیا، امروز هنگ کنگ که در گروه D با افغانستان هم‌گروه است و در بازی نخست موفق به کسب پیروزی برابر شیران خراسان شد، به مصاف کامبوج رفت و برابر این تیم به پیروزی 0-3 دست یافت.
هنگ کنگ در این دیدار در دقایق 20، 21 و 63 توسط متیو الیوت، سون مینگ هیم و سیو گوان به گُل رسید و سه امتیاز کامل را کسب کرد. با این پیروزی هنگ کنگ 6 امتیازی شد و با تفاضل 4+ صدرنشین گروه D شد.
با این پیروزی هنگ کنگ، صعود افغانستان که در حال حاضر در رده سوم گروه بدون امتیاز قرار دارد، به اما و اگر کشید و در صورت پیروزی در دو دیدار باقی‌مانده باید به نتایج حریفان چشم داشته باشد.
سومین بازی هنگ کنگ برابر هندوستان است و اگر برابر هند این تیم به برتری برسد و این طرف افغانستان موفق به شکست شاگردان استیماچ در دیدار امروز شود، وضعیت به سود شیران خراسان تغییر خواهد کرد و شاگردان انوش دستگیر با برتری برابر کامبوج شانس زیادی برای صعود خواهند داشت.
بحث و گفتگو