ورزش

کارزار حمایت از تیم ملی؛ "باز محمد مبارز" و "نادیه ندیم" هم پیوستند+ ویدیو

در آستانۀ رقابت‌های راه‌یابی جام ملت‌های آسیا، افراد سرشناس حمایت شان را از تیم ملی فوتبال اعلام کرده‌اند و امیدوار اند شیران خراسان برای نخستین‌بار به جام ملت‌های آسیا صعود کند.
Sputnik
به گزارشش اسپوتنیک، با توجه به حضور تیم ملی فوتبال افغانستان در رقابت‌های راه‌یابی به جام ملت‌های آسیا و سه بازی دشوار برابر هنگ کنگ، هند و کامبوج ، افراد سرشناس در داخل و خارج از افغانستان، با برگزاری کارزاری حمایت خود را از تیم ملی اعلام کرده و برای شیران خراسان آرزوی موفقیت کرده‌اند.
در چند روز آخر افراد زیادی با انتشار پیام‌هایی در صفحات مجازی از شیران خراسان حمایت کرده‌اند و این روند هنوز ادامه دارد.
در تازه‌ترین پیام‌هایی که از سوی صفحات رسمی فدراسیون فوتبال نشر شده، باز محمد مبارز قهرمان مبارزات آزاد و نادیه ندیم فوتبالر مشهور که اصالت افغانستان دارد و برای تیم ملی دنمارک توپ می‌زند، از شیران خراسان حمایت کرده و در بازی‌های پیشرو برای شیران خراسان آرزوی موفقیت کرده‌اند.
تیم ملی فوتبال افغانستان قرار است فردا در نخستین دیدارش در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا، به مصاف هنگ کنگ برود و دیدار سختی در پیش دارد.
بحث و گفتگو