ورزش

قرارداد رانندۀ مطرح ردبول تا 2024 تمدید شد+ عکس

سرخیو پرز مکزیکی قرارداد خود را با ردبول تمدید کرد و تا پایان سال 2024 میلادی در این تیم خواهد ماند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، سرخیو پرز اخیراً موفق به فتح گرندپری موناکو شد و سومین پیروزی بزرگ خود را جشن گرفت. وی با این پیروزی بزرگ توانایی‌های خود را به کمپنی ردبول نشان داد و پس از پایان بازی نیز به تمدید قرارداد تمایل نشان داد.
طرفین که در چند ماه آخر در مورد تمدید صحبت‌هایی داشتند، امروز این موضوع را رسمی کردند و قرارداد سرخیو تا 2024 تمدید شد و وی در کنار ماکس فرستاپن به ماجراجویی خودش ادامه خواهد داد.
این رانندۀ مکزیکی در مورد تمدید خودش گفت:" برای من، این یک هفته باورنکردنی بود، قهرمانی در گرندپری موناکو یک رویا برای هر راننده‌ای است و بعد از آن دنبال کردن این موضوع که اعلام کردم تا سال 2024 با تیم ادامه می‌دهم، بسیار خوشحالم می‌کند."
وی در ادامه افزود:" من بسیار افتخار می‌کنم که عضوی از این تیم هستم و خودم را کاملاً در خانه احساس می‌کنم. ما با هم خیلی خوب کار می‌کنیم و رابطه من با مکس، در داخل و خارج از پیست، قطعا به ما کمک می کند تا به پیش حرکت کنیم. فضای فوق‌العاده‌ای به عنوان یک تیم ایجاد کرده‌ایم و این فصل این را نشان می‌دهیم."
پرز در سال 2021 از ریسینگ پوینت به ردبول پیوست و علیرغم یک سال اول پرفراز و نشیب با این تیم، قهرمان گرندپری آذربایجان شد و در پایان فصل عملکرد قابل توجهی داشت که به ورشتاپن در مبارزه قهرمانی با لوئیس همیلتون کمک کرد.
بحث و گفتگو