شاهدخت رقص روی یخ روسیه

در گالری امروز اسپوتنیک، تصاویری از الینا زاگیتووا، ورزشکار رقص روی یخ روسیه به عنوان نمادی از زیبایی قهرمانان المپیک این کشور منتشر می‌گردد.
Sputnik
1 / 18

در 18 مارچ 2002 ، دختری در خانواده مربی هاکی مشهور در اودمورتیا ایلناز زاگیتوف و همسرش لیسان متولد شد که به نام افسانه ژیمناستیک موزون آلینا کابایوا نامگذاری شد. مادر آلینا از طرفداران واقعی اسکیت روی یخ بود و با توجه به حرفه پدرش ، این سوال که کودک در این خانواده چه کاری انجام می دهد ، نبود.

2 / 18

آلینا زاگیتووا از 5 سالگی وارد دنیای اسکیت شکل شد. اما این ورزشکار جوان در سال 2018 محبوبیت و عشق واقعی علاقه مندان به این ورزش را به دست آورد و عملکرد بسیار خوبی در المپیک کوریااز خود نشان داد.

3 / 18

در هفت سالگی ، آموزش جدی تحت هدایت اولین مربی دختر ، ناتالیا الكسئنا آنتیپینا آغاز شد. موفقیت واقعی آلینا در تکنیک و به طور کلی در اسکیت با انتقال به مربی Eteri Tutberidze اتفاق افتاد. در سن 13 سالگی ، این ورزشکار زادگاه خود ایژفسک را ترک می کند و برای فتح مسکو و یک مربی جدید می رود که روابط با او آسان نبود.

4 / 18

پیش از این در جنوریز2016 ، آلینا زاگیتووا مقام نهم مسابقات قهرمانی روسیه در میان جوانان را کسب کرد. و به زودی اسکیت باز فیگور در مرحله گرندپری نوجوانان مقام اول ، ابتدا در فرانسه ، و سپس در یک مسابقه مشابه در اسلوونی به یک مدال برنز تبدیل می شود. سال برای الینا با کسب مقام دوم و مدال نقره قهرمانی روسیه به پایان رسید.

5 / 18

سال بعد برای این ورزشکار غنی از دستاوردهای جدید ورزشی بود. آلینا در مسابقات قهرمانی روسیه در رده نوجوانان طلا می گیرد ، برنده جشنواره المپیک جوانان اروپا می شود و همچنین در مسابقات بزرگسالان - جام لمباردی به مقام اول دست می یابد. علاوه بر این ، به او عناوین قهرمان روسیه و قهرمان اروپا و همچنین استاد ورزش کلاس بین المللی روسیه اعطا می شود.

6 / 18

اما واقعه اصلی زندگی هر ورزشکار ، عملکرد در بازی های المپیک ، برای آلینا زاگیتووا در سال 2018 در بازی های پیونگ چانگ اتفاق افتاد. در ابتدا ، عملکرد درخشان آلینا به کسب مدال نقره المپیک در مسابقات تیمی کمک کرد. و سپس عملکرد "طلایی" برگزار شد ، که حتی برای رقیب اصلی اسکیت باز - اوگنیا مدودوا هیچ شانسی باقی نگذاشت. با سخت کوشی و کار مداوم روی مهارت ، آلینا زاگیتووا ثابت کرد که سن کم مانعی برای رسیدن به بالاترین نتایج ورزشی نیست.

7 / 18

این ورزشکار خوش فکر و با استعداد هنوز هم جلوتر است.

8 / 18

الینا زاگیتووا زیباترین ورزشکار رقص روی یخ روسیه.

9 / 18

او دومین دختر اسکیت‌باز 15 ساله بود که در تاریخ المپیک زمستانى در این رشته برنده مدال طلا مى‌شود.


10 / 18

وى اولین ورزشکار اهل روسیه است که در المپیک پیونگ چانگ به مدال طلا دست مى‌یابد.

11 / 18

شادی تیم آلینا زاگیتووا از پیروزی در مسابقات تیمی جام اسکیت نمایشی کانال اول تلویزیون روسیه

12 / 18

این ورزشکار خوش فکر و با استعداد هنوز هم جلوتر است.

13 / 18

الینا زاگیتووا زیباترین ورزشکار رقص روی یخ روسیه.

14 / 18

الینا زاگیتووا زیباترین ورزشکار رقص روی یخ روسیه.

15 / 18

الینا زاگیتووا در مسابقات رقص روی یخ در سن پترزبورگ روسیه.

16 / 18

وى اولین ورزشکار اهل روسیه است که در المپیک پیونگ چانگ به مدال طلا دست مى‌یابد.

17 / 18

الینا زاگیتووا زیباترین ورزشکار رقص روی یخ روسیه.

18 / 18

آلینا زاگیتووا، در مراسم جوایز Glamour Women

بحث و گفتگو