ورزش

دیدار مادر امباپه با امیر قطر؛ کیلیان بماند پول کلانی به جیب میزند

پاری سن ژرمن با رقم نجومی دیگر به سراغ امباپه رفته است تا او را برای ماندن در پاریس متقاعد کند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، موضوع تمدید قرارداد با کیلیان امباپه کماکان به یکی از چالش های اصلی این باشگاه مبدل شده است و مدیران تیم بر علاوه خانواده شاهی قطر همگی دست به کار شده اند تا مانع رفتن ستاره تیم شان به رئال مادرید یا تیمی دیگر شوند.
به تازگی به نقل از روزنامه فرانسوی Le Parisien پاری سن ژرمن پیشنهادی پر شور با رقم نجومی 250 میلیون یورو به کیلیان امباپه برای تمدید قراردادش ارائه کرده است.
به گفته این روزنامه در واقع مادر امباپه روز گذشته در دوحه با ناصر الخلیفی رئیس پاریس، امیر قطر (رئیس دولت و فرمانده عالی نیروهای مسلح) دیدار کرده است.
پیشنهاد پاریس برای تمدید با امباپه دو ساله با تمدید یک ساله اختیاری، با دستمزد ثابت سالانه 50 میلیون یورو است. علاوه بر این، 100 میلیون یورو "پاداش وفاداری" در طول مدت قرارداد است که به وی داده خواهد شد. بنابراین اگر امباپه سه سال در پاریس بماند، در مجموع می تواند 250 میلیون یورو دریافت کند.
این در حالیست که رئال مادرید مشتری جدی این ستاره فرانسوی که ظاهرا خود را برای جذب او آماده کرده است، به تازگی گفته است که حاضر نیست دستمزد بالایی به این بازیکن بدهد و امباپه باید شرایط رئال را درک کند.
حال مشخص نیست که امباپه در میان فوتبال و پول کدام یکی را انتخاب میکند.
بحث و گفتگو