برای دیدن زیباترین شکوفه های ماه آپریل کجا باید سفر کرد؟

بهار، فصل شکوفه زدن درختان است. شکوفه درختان گیلاس جز زیباترین ها بوده و در واقع، یکی از نمادهای جاپان محسوب می شود. در گالری امروز بهترین مکان ها برای دیدن شکوفه های بهاری معرفی می‌گردند.
Sputnik
1 / 12

درخت ملکه بهار در سالزبورگ اتریش/ درختان ماگنولیا علی‌رغم بارش برف اخیر، شکوفا شده اند.

2 / 12

جنگل جادویی هالربوس، بهشت آبی رنگ بلژیک/جنگل هالربوس به جنگل آبی نیز شهرت دارد. این جنگل در فاصله‌ی کمی از بروکسل اقع شده است.

3 / 12

نایاب ترین گل جهان / مردی در حال جمع آوری سوسن چلچراغی در پارک ملی یانگمینشان تایوان

4 / 12

درختان شکوفای آکاسیا در سوچی.

5 / 12

باغ لاله یادبود ایندریا گاندی. این پارک در شهر سرینگر در ایالت کشمیر هند قرار دارد، هر ساله در ماه آپریل جشنواره لاله در این پارک برگزار برگزار می‌شود.

6 / 12

درختان شکوفه باران در یک پارک عمومی در پکن.

7 / 12

در پارک فرمونت در فیلادلفیا بیش از یکهزار اصله درخت گیلاس زندگی می‌کند که در فصل بهار شکوفه داده و چشم‌انداز زیبایی خلق می‌کنند. به همین مناسبت، از 7 تا 15 ماه آپریل فستیوالی موسوم به جشنواره شکوفه‌های گیلاس سوبارو در این محل برگزار می‌شود.

8 / 12

شکوفه درختان گیلاس جز زیباترین ها بوده و در واقع، یکی از نمادهای جاپان محسوب می شود.

9 / 12

کوکنهوف(Keukenhof)که با نام باغ اروپا هم شناخته می شود یکی از محبوب ترین باغ های گل کشور هلندمی باشد. این باغ اغلب در بهار و به مدت دو ماه بازگشایی می شود تا بازدیدکنندگان بتوانند از زیبایی هایش استفاده کنند، این دو ماه که با نام جشنواره ی لاله هم شناخته می شود بزرگ ترین جشنواره ی گل لاله در جهان است.

10 / 12

کینگ مینگ یا روز جارو کردن معابد یکی از فستیوال‌های سنتی چین است که هر ساله روز پنجم ماه آپریل برگزار می‌شود. پاک‌سازی معابد، به پرواز درآوردن بادبادک‌ها و گردش و تفریح خارج از شهر از آداب و رسوم این جشنواره است.

11 / 12

در شهرهای مختلف جاپان می‌توان از تماشای شکوفه‌های گیلاس لذت برد. یکی از آنها، شهر کیوتو است که پایتخت سابق امراتوری این کشور بوده و مملو از چشم‌اندازهای بی‌نظیر است.

12 / 12

بهار دلپذير در آلمان آغاز شده است. آلمان كه معمولا در چنين زماني از فصل بهار آب و هوايي سرد و حتي برفي دارد شاهد بهاري دلپذير است. آلماني ها در اين روزهاي زيباي بهاري از هر فرصتي براي لذت بردن از اين آب و هوا و طبيعت كشورشان استفاده مي كنند.

بحث و گفتگو