ورزش

پیشتازی رئال بر رقبأ در راه جذب ستاره دورتموند

رئال مادرید نسبت به سایر رقبأ از شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند برخودار است و می‌تواند وی را در تابستان پیشرو جذب کند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند که مورد توجه اکثر تیم‌های مطرح اروپا قرار دارد، هنوز تصمیم نگرفته است که در فصل آینده به کدام تیم بپیوندد.
از منچستر سیتی و رئال مادرید به عنوان مدعیان اصلی جذب این مهاجم درخشان یاد می‌شود و کارشناسان نقل‌وانتقالات مدعی اند که ستاره نروژی ترجیح می‌دهد به یکی از این دو تیم بپیوندد.
علیرغم شایعاتی که حاکی از عدم حضور رئال مادرید در رقابت برای جذب مهاجم 21 ساله است، ملی پوش سابق نروژی و دوست پدر هالند، یان آاژ فیورتوف، تایید کرده است که لوس بلانکوس همچنان در میان نامزدهای اصلی برای جذب ستاره دورتموند است.
فیورتوف در حساب کاربری شخصی خود در توییتر در این مورد نوشت: "این درست نیست که رئال مادرید از رقابت برای به جذب ارلینگ هالند خارج شده است."
رئال مادرید که احتمالاً به زودی کیلیان امباپه، به عنوان بازیکن آزاد به خدمت خواهد گرفت، همچنان روی قراردادی کار می‌کند که باعث شود هالند به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور پیدا کند.
گفته می‌شود که کهکشانی‌ها ابتدأ جذب امباپه را نهایی خواهند ساخت و پس از آن با تمام توان روی معاملۀ انتقال هالند به مادرید متمرکز خواهند شد.
بحث و گفتگو