ژاندرم های فرانسوی به کیف استخدام می شوند

وزارت دفاع روسیه: ژاندارم های فرانسوی در اوکراین جنایات جنگی کیف را پوشش خواهند نمود.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، تورن جنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز ملی کنترل دفاعی فدراسیون روسیه گفت: فعالیت های اصلی ژاندارم های فرانسوی در اوکراین پنهان کردن جنایات جنگی کیف و جعل اتهامات علیه روسیه خواهد بود.
رئیس NCUO گفت: "مقامات اوکراینی به طور گسترده از فرصت های کشورهای علاقهمند و سازمان های غیرانتفاعی استفاده می کنند. بنابراین، رهبری فرانسه گروهی از پرسنل نظامی و ژاندارم فرانسه را به اوکراین میفرستد که همراه با نمایندگان کمیسیون بین المللی " (که به ابتکار ایالات متحده ایجاد شده است) اطلاعاتی را در مورد جنایاتی که گفته می شود توسط نظامیان روسی انجام شده است جمع آوری کند.
فرانسه از اعزام نیرو به اوکراین امتناع ورزید
به گفته وی، در 11 ا پریل، نیروهای عملیات ویژه فرانسه به همراه کارشناسان تخنیکی ژاندارمری و وزارت داخله فرانسه از طریق آلمان و پولند و در امتداد موسوم به "کریدور دیپلماتیک" وارد اوکراین شدند.
ژنرال اضافه کرد که به دلیل سوگیری این گروه ها نمی توان روی تحقیقات بی طرفانه حساب کرد.
میزینتسف گفت: "ظاهراً حوزه‌های اصلی فعالیت آن‌ها پنهان‌سازی جنایات جنگی متعدد علیه جمعیت اوکراین، جمهوری‌های مردمی دونتسک و لوگانسک خواهد بود که توسط مقامات اوکراین در هشت سال گذشته و همچنین اتهامات جعلی علیه نیروهای مسلح روسیه انجام شده است".
بحث و گفتگو