ورزش

کلوپ: بازی یکشنبه قهرمان را مشخص نمی‌کند

سرمربی لیورپول اظهار داشت که دیدار این تیم با منچسترسیتی که یک شنبه هفته پیشرو برگزار خواهد شد، چهره قهرمان را مشخص نمی‌کند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، یک شنبه هفته پیشرو حساس‌ترین دیدار هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، میان دو تیم منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد و با توجه به جایگاه این دو تیم در جدول(اول و دوم)، بسیاری از کارشناسان معتقد اند که برنده این بازی به احتمال زیاد قهرمان این فصل خواهد شد.
با این حال یورگن کلوپ سرمربی لیورپول معتقد است که این دیدار قهرمان این فصل را مشخص نخواهد کرد و باید تا هفته آخر انتظار کشید تا چهره قهرمان مشخص گردد.
او در این مورد به خبرنگاران گفت:" در بازی روز یکشنب، اگر ما برنده شویم، دو امتیاز بیشتر خواهیم داشت و همه فکر خواهند کرد که رقابت تمام شده اما من چنین فکر نمی‌کنم."
کلوپ در ادامه افزود:" این یک بازی بسیار مهم است. ما واقعا مشتاقانه منتظر آن هستیم. این یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که ممکن در فوتبال با آن روبرو شوید. تصور کنید اگر 14 یا 15 امتیاز عقب بودیم، باز هم یک بازی عالی بود اما چیزی کم و بی معنی بود."
این در حالی‌ست که تیم کلوپ پس از 10 پیروزی متوالی در لیگ برتر به اتحاد می رود و پیروزی برابر سیتی، آن‌ها را با یک امتیاز بیشتر صدرنشین خواهد کرد و نوار پیروزی‌های متوالی نیز به عدد 11 خواهد رسید.
بحث و گفتگو