ورزش

استیون جرارد: "ژاوی دی‌ان‌ای بارسلونا را دارد، انتخاب او فوق العاده بود"

استیون جرارد سرمربی استون ویلا زمان کاری ژاوی هرناندز روی نیمکت هدایت بارسلونا را مورد تمجید قرار داد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک؛ استیون جرارد اسطوره باشگاه لیورپول و سرمربی فعلی باشگاه استون ویلا؛ در آخرین مصاحبه‌اش از کارکرد ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسلونا به صراحت تمجید کرده و انتخاب او را به جای کومان در نیوکمپ کار درستی عنوان کرد.

استیون جرارد گفت: "من فکر می‌کنم انتخاب ژاوی یک کار عالی از سوی بارسلونا بود. او کسی است که DNA بارسلونا را دارد و سال‌ها بازیکنی در سطح جهانی بود. او سبکی را می‌داند که همه از بارسلونا می‌خواهند ببینند و بعد از چند سال سخت به نظر می‌رسد که آنها به جایی که باید باشند باز می‌گردند."

بارسلونا در آخرین بازی خود یک بُرد به یاد ماندنی 4-0 خارج از خانه مقابل رئال مادرید به ثبت رساند و پس از شکست در سال‌های اخیر از رقیب خود در ال‌کلاسیکو پیروزی گرفت.

جرارد اعتراف کرد: "به عنوان یک هوادار بارسلونا از دور، دوست دارم ببینم که آنها خیلی خوب کار می‌کنند."

بازیکن سابق انگلیس و لیورپول یکی از حاضران در دیدار روز شنبه اسطوره‌های بارسلونا و سرخ‌ها در آنفیلد بود. این بازی که عواید آن صرف کارهای خیریه‌ مختلف بنیاد بارسلونا و بنیاد لیورپول می‌شود، با نتیجه 2-1 به سود بلوگرانا به پایان رسید. گل‌ها توسط جیووانی سیلوا و ریوالدو به ثمر رسید و جرارد برای سرخ‌ها یک گل زد.
نباید فراموش کرد که سرمربی انگلیسی؛ فیلیپه کوتینیو از بارسلونا را به صورت قرضی در رده‌های استون ویلا دارد و از او به خوبی استفاده می‌کند. جرارد قبلاً علناً گفته که دوست دارد کوتینیو پس از پایان فصل در ویلا پارک ادامه دهد و این تیم گزینه خرید 40 میلیون یورویی او را شاید پرداخت نماید.
بحث و گفتگو