ورزش

ماشین گُلزنی بایرن، هدف جدید بارسا برای تقویت خط حمله

بارسلونا در صورتی که موفق به جذب ارلینگ هالند نشود، به سراع روبرت لواندوفسکی ستاره خط حمله بایرن مونیخ خواهد رفت.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند به عنوان هدف اصلی بارسلونا برای تقویت خط حمله در تابستان در شناخته می‌شود، اما اگر این ملی پوش نروژی تصمیم به نقل مکان به انگلیس و پیوستن به منچسترسیتی بگیرد، بلوگرانا ظاهرا رابرت لواندوفسکی را هدف قرار خواهد داد.
قرارداد مهاجم لهستانی با بایرن مونیخ در تابستان 2023 به پایان می‌رسد، اما دو طرف هنوز در مورد تمدید احتمالی قرارداد به توافق نرسیده اند. آن‌طور که اسپورت گزارش داده است، بارسلونا نگاه خود را به لواندوفسکی معطوف کرده و وضعیت او را زیر نظر دارد، زیرا اگر مذاکرات وی با باواریایی‌ها به نتیجه نرسد و بایرن وی را بخاطر جلوگیری از انتقال آزاد در فهرست فروش قرار دهد، این مهاجم 33 ساله ممکن است در تابستان در دسترس باشد.
علیرغم مشکلات مالی، بارسلونا مایل است در تابستان برای جذب ارلینگ هالند بازیکن نروژی دورتموند اقدام کند، اما دیلی میل گزارش داده است که منچسترسیتی با این مهاجم به توافق نهایی دست یافته و وی احتمالاً تابستان آینده راهی اتحاد خواهد شد.
بارسلونا قبلاً به دنبال گزینه‌های جایگزین در صورت از دست دادن هالند بوده است و بازیکنانی مانند الکساندر ایساک، کریم آدیمی و لائوتارو مارتینز را نیز در رادار خود قرار داده است.
بحث و گفتگو