ورزش

رسمی؛ سرمربی جدید لیدز یونایتد معرفی شد + عکس

باشگاه لیدز یونایتد به صورت رسمی جسی مارش را به عنوان جانشین مارسلو بیلسا معرفی کرد و این سرمربی آمریکایی هدایت سفیدپوشان را به عهده گرفت.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، مارسلو بیلسا، 4 سال قبل هدایت لیدز یونایتد را در شرایطی به عهده گرفت که این تیم در لیگ برتر انگلیس حضور نداشت و در دسته‌های پایان‌تر فعالیت می‌کرد.
این مربی آرجانتینی باتجربه، با تلاش‌های مداومی که انجام داد موفق شد تیمش را دو فصل قبل به لیگ برتر برساند و در نخستین فصل نیز به موفقیت‌هایی دست یافت و سفیدپوشان را در بالاترین سطح فوتبال انگلستان حفظ کرد.
در فصل حاری اما بیلسا با تیمش نتایج خوبی کسب نکرد و با گذشت 27 هفته از لیگ برتر انگلیس لیدز یونایتد با کسب 23 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد و کاندیدای سقوط به دسته پایین تر است.
این مربی با تجربه پس از شکست 0-4 برابر تاتنهام و از دست داده 3 امتیاز دیگر از سوی مدیران باشگاه اخراج شد و این باشگاه به دنبال پیدا کردن مربی جدید برآمد.
مدیران لیدز دقایقی قبل به صورت رسمی جانشین بیلسا را معرفی کردند و جسی مارش آمریکایی که سابقۀ هدایت سالزبورگ و آربی لایپزیگ را در کارنامه دارد، سُکان هدایت سفیدپوشان را به عهده گرفت.
قرارداد این مربی با تجربه سه‌ونیم ساله خواهد بود و وی تا پایان فصل 2024-2025 هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت.
مارش در فصل جاری، مسئولیت دارد تا لیدز را در لیگ برتر انگلستان حفظ کند و اجازه ندهد تا این تیم بیشتر از گذشته امتیاز از دست دهد.
بحث و گفتگو