ورزش

حمایت همه جانبۀ گواردیولا از ستاره گران‌قمیت سیتی

سرمربی منچسترسیتی از به حمایت از ستاره تیمش پرداخت.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، جک گریلیش که در فصل تابستان و با رقم 100 میلیون یورو از استون ویلا جدا و راهی باشگاه منچسترسیتی شد، هنوز در این مدت نتوانسته انتظارات در تیم جدیدش را برآورده کند.
با این حال، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی حمایت از ستاره تیمش پرداخت و گفت که او جک گریلیش را برای این نخریده است که او 45 گل بزند.
سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها در این باره گفت:
"ما او را نخریدیم که 45 گل برای ما به ثمر برساند. آمارها در زمینه تماس با توپ، بهتر یا مشابه با عملکرد او در طول دوران حضورش در استون ویلا هستند. او چنین ویژگی‌ای ندارد، بلکه ویژگی‌های او متفاوت هستند."
گواردیولا در ادامه گفت:
"او در بازی مقابل کریستال پلاس در 20 دقیقه فرصت داشت 3 گل بزند. اگر چه این اتفاق نیافتاد اما قطعا اتفاق خواهد افتاد."
در حالی که منچسترسیتی در دیدار آخر خود در لیگ برتر مقابل اورتون به شدت نیاز به گل داشت، پپ گواردیولا تصمیم گرفت به ریاض محرز و گابریل ژسوس بازی دهد و جک گریلیش، خرید گرانقیمت این فصل خود را روی نیمکت بگذارد.
با این حال انتقال این بازیکن به ورزشگاه اتحاد از نظر بسیاری چندان موفقیت‌آمیز نبوده و او نتوانست درخششی که در ترکیب استون ویلا داشت را در سیتی و تحت هدایت پپ گواردیولا نیز تکرار کند.
منچسترسیتی در حال حاضر با 66 امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است و لیورپول با یک بازی کمتر و 60 امتیاز در رده دوم قرار دارد.
بحث و گفتگو