ورزش

نباید به خاطر این پیروزی‌ها دچار غرور شویم

سرمربی بارسلونا امید قهرمانی در فصل جاری لالیگا را در دل هواداران این تیم زنده کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بازی‌های هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا بارسا در نیوکمپ میزبان اتلتیکو بیلبائو بود و موفق شد با چهار گل حریف خود را در هم بکوبد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و در مورد عملکرد شاگردانش و شرایط این تیم صحبت کرد.
او ابتدا در خصوص پیروزی تیمش در این بازی گفت:
"بسیار خوب ظاهر شدیم. ما روزهای سختی را تجربه کردیم و برای فراموشی این روزها به چنین پیروزی‌هایی نیاز داریم. باید به این روند ادامه داد."
سرمربی کاتالانی‌ها در ادامه در خصوص قهرمانی در لالیگا گفت:
"خب من قبل هم گفته‌ام که ما هیچ احتمالی را رد نمی‌کنیم. رئال مادرید تیمی قدرتمند است، همینطور سویا (تیم دوم جدول). پس ما باید جایگاه‌مان را در جدول ارتقا دهیم و باید این کار را با تواضع حداکثری و بالا بردن میزان کار و تلاش‌مان انجام دهیم."
ژاوی در ادامه همچنان در این باره گفت:
"از حالا هم فقط برای بازی بعدی مقابل الچه آماده می‌شویم نه چیزی دیگر. نباید به خاطر این پیروزی‌ها دچار غرور شویم و باید به تلاش‌مان ادامه دهیم."
ژاوی در ستایش از پدری هم گفت:
«دیدن او در میدان زیبا و لذت بخش است. او بسیار من را به یاد اینیستا می‌اندازد. استعدادهای زیادی مانند این بازیکن وجود ندارند
آبی اناری‌ها در هفته بیست و ششم رقابت‌های لالیگا بیلبائو را با 4 گل در هم کوبیدند تا باوجود یک بازی کم‌تر نسبت به اتلتیکو مادرید به رده چهارم جدول رده‌بندی برگردند.
بحث و گفتگو