ورزش

استفاده از ربات به جای گارسون و خدمه در رقابت‌های المپیک زمستانی + عکس/ویدیو

با نزدیک شدن به بازی های المپیک زمستانی، هوتلی در پکن از ربات‌ها به جای گارسون‌ها استفاده می‌کند تا ویروس کرونا به ورزشکاران و مسئولان برگزاری رقابت‌ها سرایت نکند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، به دلیل شیوع موج جدید ویروس کرونا، مسئولان برگزاری رقابت‌های المپیک زمستانی، قوانین سختگیرانۀ برای جلوگیری انتشار بیشتر این ویروس وضع کرده‌اند و تلاش دارند تا مهم‌ترین رویداد ورزش‌های زمستانی در فضای امن و عاری از کووید – 19 برگزار گردد.
با نزدیک شدن به روز افتتاحیه رقابت‌های المپیک زمستانی، هوتلی در پکن از ربات‌ها به جای گارسون‌ها استفاده می‌کند تا ویروس کرونا به ورزشکاران و مسئولان برگزاری رقابت‌ها سرایت نکند.
روبات‌های گارسون به درب مهمان می‌رسند، مهمان یک کد پین را در ربات تایپ می‌کند و ربات باز می‌شود تا غذا را به آن‌ها تسلیم کند. هنگامی که مهمان غذا را بیرون آورد، ربات بسته می شود و حرکت می‌کند و تا زمانی که مهمان دوباره او را فرا نخواند، در محل که برایش مشخص شده، در انتظار خواهد بود.
همچنان مسئولان برگزاری رقابت‌ها در بخش باربری و برخی خدمات دیگر نیز از ربات‌ها استفاده خواهند کرد تا مهمان با اطمینان کامل و خاطر آسوده در دهکده بمانند.
رقابت‌های المیپک زمستانی به تاریخ 4 فبروری در پکن آغاز خواهد شد و نزدیک به دوهفته ادامه خواهد داشت.
بحث و گفتگو