ورزش

افتتاح اکادمی پس‌اس‌جی در ولز؛ 15همین اکادمی فرانسوی‌ها در انگلیس + عکس

پی‌اس‌جی قصد دارد در کشور ولز یک اکادمی‌ را افتتاح نماید تا به جمع 15 مدرسه فوتبالی‌اش در انگلیس اضافه نماید.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه پاریسن‌جرمن می‌خواهد که در ولز یک اکادمی‌اش را افتتاح نماید تا در کنار 15 مدرسه فوتبالی خود در انگلیس فعالیت داشته باشد.
این باشگاه با داشتن بازیکنانی مانند لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه، یکی از بهترین و پر زرق و برق‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان است و این تیم تلاش برای گسترش فعالیت‌هایش دارد.
ولز البته پانزدهمین باشگاهی خواهد بود که یکی از آکادمی‌های باشگاه فرانسوی را در خود جای داده است زیرا PSG همچنان در تلاش است تا خود را به عنوان یکی از بزرگترین برندهای جهانی فوتبال معرفی کند.
جدیدترین باشگاه مربیگری در مدرسه سنت مارتین، Caerphilly مستقر خواهد شد و خدمات مشابهی را مانند 15 آکادمی PSG که در حال حاضر در 12 شهر انگلیس پخش شده‌اند، ارائه می‌دهد.

الکس هاراپ بنیانگذار آکادمی PSG در انگلیس، به وب سایت این باشگاه گفت: "این افتتاح در ولز یک سرمایه گذاری جدید است. ما مرتبا درخواست‌هایی برای ارائه تجربیات پی‌اس‌جی در کشورهای همسایه انگلیس دریافت می‌کنیم. ولز کشوری است که علاقه زیادی به فوتبال دارد. ما مفتخر و هیجان زده هستیم که به جوانان ولزی این فرصت را می‌دهیم تا روش‌های تمرینی PSG را تجربه کنند. پس از اولین قدم، هدف ما گسترش حضور ما به 4 یا 5 منطقه دیگر از ولز خواهد بود."

بنیانگذار اکادمی پی‌اس‌جی اضافه کرد: "از بازیکنان انتظار می‌رود هر روز تمرین کنند و این فرصت را خواهند داشت که از روش‌های تمرینی مشهور جهانی که خود در PSG انجام می‌شود، بهره ببرند. خارج از زمین، آنها در تعدادی از دوره‌ها شرکت خواهند کرد که در آنها آموزش‌هایی در مورد تغذیه، خواب، بهداشت ورزشکاران و ریکاوری ارائه می‌شود."

گفتنی‌ست که آکادمی PSG هشت سال پیش در انگلستان تأسیس شد و از آن زمان گسترش یافته است.
مدارس فوتبالی این باشگاه در حال حاضر در ده‌ها شهر در سراسر کشور از جمله لندن، منچستر، لیدز، برایتون، ولورهمپتون و پرستون فعالیت دارد.
بحث و گفتگو