ورزش

سیتی 1 – چلسی 0؛ تداوم توقف ناپذیری سیتیزن‌ها، امیدهای قهرمانی آبی‌ها کمرنگ شد

منچسترسیتی در دیدار خانگی موفق به شکست چلسی، جدی‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول لیگ برتر انگلیس شد و اختلافش را با این تیم به 13 امتیاز افزایش داد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلستان، میان دو تیم منچسترسیتی و چلسی در ورزشگاه اتحاد به میزبانی سیتیزن‌ها برگزار شد و شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند، آبی‌ها را با نتیجۀ 0-1 شکست دهند.
سیتی در این دیدار از همان دقایقی ابتدائی تیم برتر میدان بود و فشار زیادی بر چلسی آورد، اما موفق نشد تا در نیمه‎نخست به گُل برسد و 45 دقیقه ابتدائی با نتیجۀ تساوی بدون گُل به پایان رسید.
در نیمه دوم نیز سیتیزن‌ها بر آبی‌ها برتری داشتند و برای کسب پیروزی تلاش زیادی کردند. این تیم پس 25 دقیقۀ نیمه دوم به گُل برتری رسید و کوین دی‌بروینه ستاره بلجیمی سیتی موفق شد دروازه کپا را باز کند.
در ادامه توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و سیتی موفق شد جدی‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول لیگ برتر انگلیس را شکست دهد و اختلافش را با این تیم به 13 امتیاز افزایش دهد.
با این نتیجه سیتی 56 امتیازی شد و همچنان در صدر ماند. چلسی نیز با 43 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و در صورتی که لیورپول موفق به پیروزی در دیدار خود شود، جایگاه دوم را از دست خواهد داد.
بحث و گفتگو