ورزش

مذاکرات جدی بارسا با باشگاه لیگ برتری برای فروش کوتینیو

بارسلونا به صورت جدی با باشگاه استون ویلا در حال مذاکره است و احتمال دارد تا عصر امروز توافق نهایی حاصل و فیلیپه کوتینیو به لیگ برتر بازگردد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه کوتینیو ستاره برازیلی بارسلونا که زمستان 2018 از لیورپول به این تیم پیوست و گران‌ترین خرید این باشگاه شد، در اثبات توانایی‌هایش در این باشگاه ناکام مانده است و سران بلوگرانا می‌خواهند وی را بفروشند تا از دستمزد هنگفت او رهایی یابند.
این بازیکن اما مشتریان زیادی ندارد و تنها دو باشگاه لیگ برتری اورتون و استون ویلا به دنبال قرض گرفتن او با بند خرید اختیاری هستند.
جدی‌ترین مشتری کوتینیو، باشگاه استون ویلا است که هدایت آن‌را استیون جرارد ستاره سابق لیورپول و هم‌تیمی سابق این بازیکن به عهده دارد.
طبق ادعای فابریزیو رومانو، دو طرف در چند روز آخر چند بار با هم مذاکره داشته اند و قرار است امروز نیز این مذاکره ادامه یابد و طرفین به توافق نهایی دست یابند.
دو طرف امروز روی موضوع دستمزد بازیکن و همچنان بند خرید اجباری مذاکره کنند زیرا استون ویلا تأکید روی بند اختیار دارد و نمی‌خواهد در تابستان آینده ستاره برازیلی را به صورت حتمی حفظ کند.
در صورتی که بارسا و استون ویلا امروز به توافق نهایی دست یابند، کوتینیو فردا راهی انگلیس خواهد شد تا قرارداد ببندد و از بلوگرانا جدا شود.
بارسا امیدوار است این معامله امروز انجام شود و آن‌ها بتوانند فران تورس را لالیگا ثبت کنند.
بحث و گفتگو