ورزش

دلیل علاقه‌مندی بارسا و ژاوی به موراتا چیست؟

یک نظرسنجی اخیر در رسانه‌های اجتماعی که از هواداران بارسلونا پرسیده شد که ترجیح می‌دهند شماره 9 از میان آلوارو موراتا یا لوک دی‌یونگ کدام یکی‌ باشند، عمدتا با کلمه "هیچکدام" پاسخ داده شده است.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، علاقه‌مند به جذب آلوارو موراتا است و اعتقاد دارد که این مهاجم اسپانیایی با شیوه‌ای که در تیم ملی اسپانیا زیر نظر لوئیز انریکه بازی می‌کند، می‌تواند چیزهای زیادی به ترکیب بلوگرانا اضافه کند.
ورزش
توافق چهارجانبه حاصل شد؛ مهاجم جدید بارسا بزودی می‌آید
مدیران بارسا نیز با توجه به این که موراتا قیمت مناسب دارد و به راحتی می‌توانند وی را جذب کنند، به خواست ژاوی پاسخ مثبت داده‌اند و در تلاش اند تا با یوونتوس و اتلتیکومادرید به توافق برسند و ستاره سابق رئال مادرید را به خدمت بگیرند.
این دو دلیل سبب شده تا این مهاجم به بارسلونا لینک شود و احتمال حضور او در نیوکمپ بیشتر از هر زمان دیگر متصور باشد.
هواداران بارسلونا اما در مورد این بازیکن چه نظر دارند و آیا موافق به جذب او هستند؟ یک نظرسنجی اخیر در رسانه‌های اجتماعی که از هواداران بارسلونا پرسیده شد که ترجیح می‌دهند شماره 9 از میان آلوارو موراتا یا لوک دی‌یونگ کدام یکی‌ باشند، عمدتا با کلمه "هیچکدام" پاسخ داده شده است و این نشان می‌دهد که آبی‌اناری‌ها زیاد موافق به جذب موراتا نیستند.
دلیل این که هواداران نمی‌خواهند موراتا جذب شود، ناکامی او در رئال مادرید، چلسی، دوبار یوونتوس و اتلتیکومادرید است و بارسایی‌ها اعتقاد چندانی به این مهاجم گُل نزن ندارد.
حالا دیده شود که بارسا به خواست هواداران توجه کرده از جذب این بازیکن منصرف می‌شود و یا ژاوی به خواست خودش اصرار کرده وی را به خدمت خواهد گرفت.
بحث و گفتگو