ورزش

کپا دل از توخل ربود؛ تمجید بی‌سابقۀ سرمربی چلسی از گُلر اسپانیایی

توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی، به تمجید از کپا آریزابالاگا دروازه‌بان اسپانیایی تیمش پرداخت و بابت آمادگی او ابراز خوشحالی کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، کپا آریزابالاگا مدت‌ها بود که در ترکیب ثابت چلسی قرار نمی‌گرفت و اداواردو مندی در درون دروازه‌ این تیم به درخشش ادامه می‌داد.
این ستاره اسپانیایی پس از مدت‌ها دیروز و در دیدار برابر برنتفورد در چهارچوب رقابت‌های کارلینگ کاپ درون دروازه چلسی قرار گرفت و در پیروزی 0-2 آّبی‌ها نقش پُررنگی داشت و با سیوهایش مسبب حضور تیمش در دور بعدی این رقابت‌ها شد.
درخشش کپا سبب شد تا پس از بازی توماس توخل به تمجید از او بپردازد و روند رو به رشد او تمجید کند.
توخل در مورد درخشش دوباره کپا به رسانه‌ها گفت:" خوب من خوشحال هستم. شاید خوشحالی واژه درستی نباشد اما من واقعا تحت تاثیر عملکرد کپا قرار گرفتم. این موضوع دیگر باعث شگفتی نیست چون او از نظر فردی، شخصیتی و ورزشی در شرایط روانی‌ای قرار دارد که می‌تواند برای ما بدرخشد چون او در این کار بهترین است. او در تمرینات هم درخشش خوبی دارد و پادش خودش را دریافت می‌کند. کپا عضو مهمی از تیم است و ما به او در بهترین شرایط ممکن نیاز داریم."
توخل در حالی به تمجید از کپا پرداخته که تیمش اخیراً مورد هجوم ویروس کرونا قرار گرفته و اکثر ستاره‌هایش را به همین دلیل در اختیار ندارد.
بحث و گفتگو