ورزش

لیگ اروپا؛ ناپولی 3 – لسترسیتی 2؛ اسپالتی و شاگردانش همچنان می تازند

ناپولی با شکست دادن لسترسیتی در یک بازی سرنوشت ساز، به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا راه یافت.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، در حساس‌ترین دیدار از گروه C لیگ اروپا، ناپولی با نتیجه 3 - 2 از سد لسترسیتی گذشت و به مرحله حذفی لیگ اروپا رسید.
در این دیدار که ناپولی باید برای صعود حتماً پیروز می‌شد اوناس در دقیقه 4 و الماس در دقایق 24 و 53 برای این تیم گلزنی کردند و اوانز در دقیقه 27 و دِوسبری‌هال در دقیقه 33 گل‌های لستر را زدند.
ناپولی 10 امتیازی شد تا همراه اسپارتاک‌مسکو به مرحله بعد برسد، در حالی که لسترسیتی با 8 امتیاز باید به کنفرانس‌لیگ اروپا برود.
در دیگر بازی این گروه نیز اسپارتا پراگ با نتیجه 2 بر صفر از سد بروندبی گذشت. در این گروه تیم‌های لیون و رنجرز به ترتیب با 16 و 8 امتیاز، دو رده ابتدایی جدول گروه A را به خود اختصاص دادند و راهی مرحله حذفی شدند.
در گروه B، رئال سوسیه‌داد با نتیجه 3 بر صفر مقابل پی‌‌اس‌وی آیندهوون پیروز شد و دیدار اشتورم گراتس و موناکو با تساوی یک-یک به پایان رسید. موناکو با 12 امتیاز به‌عنوان صدرنشین و سوسیه‌داد با 9 امتیاز از دور گروهی صعود کردند.
در گروه D نیز رویال آنتورپ با نتیجه یک بر صفر برابر المپیاکوس به برتری رسید و دیدار فنرباغچه مقابل اینتراخت فرانکفورت، با تساوی یک-یک پایان یافت. فرانکفورت که با 12 امتیاز صعود خود را قطعی کرده بود، در صدر جدول ماندنی شد و المپیاکوس با 9 امتیاز، خود را به مرحله حذفی لیگ اروپا رساند.
بحث و گفتگو