ورزش

هفت بازی یک بُرد، اوله با هواداران خداحافظی کرد؟

با توجه به نتایجی که اوله گونار سولسشر با منچستریونایتد کسب کرده است، به نظر می‌رسد که اخراج او قطعی است و بزودی اولدترافورد را ترک خواهد کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچستریونایتد در پنجره نقل‌وانتقالات به خوبی تقویت شد و با جذب جیدون سانچو، رافائل واران و رونالدو، به نظر می‌رسید که این تیم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس باشد.
یونایتد اما به غیر از چند هفته نخست، نتایج خوبی کسب نکرد و در حال حاضر با سولسشر غرق در بحران است و در 7 بازی آخر تنها یک پیروزی کسب کرده است.
این تیم برابر استون ویلان با نتیجه 0-1، برابر لستر با نتیجه 2-4، برابر لیورپول با نتیجه 0-5، برابر سیتی با نتیجه 0-2 و برابر واتفورد با نتیجه 1-4 شکست خورده و تنها یک پیروزی 0-3 برابر تاتنهام داشته و یک تساوی نیز برابر اورتون با نتیجه 1-1 کسب کرده است.
شکست‌های پیهم اوله را به لبۀ پرتگاه رساند و شایعه اخراج این مربی نروژی در چند هفته آخر به اوج خودش رسیده بود، اما مدیران یونایتد او را اخراج نکردند و وی تا هنوز هدایت شیاطین سرخ را به عهده دارد.
اما حالا به نظر می‌رسد که او در آخر خط رسیده زیرا شکست برابر واتفورد خیلی سنگین بود و اینبار مدیران یونایتد به او رحم نخواهند کرد.
اوله با درک این موضوع امشب طوری از ورزشگاه بیرون شد که به نظر می‌رسید در حال خداحافظی است و با هواداران و بازیکنان برای همیشه وداع می‌کند.
حالا دیده شود که وی طی ساعات آینده و یا هم روزهای آِینده اخراج خواهد شد یا همچنان به کارش ادامه خواهد داد.
شایعات اخراج اوله در حالی به اوجش رسیده که زیدان گزینه جدی مدیران این باشگاه محسوب می‌شود و در صورتی که مربی نروژی اخراج شود، وی جانشینش خواهد شد.
بحث و گفتگو