ورزش

سه ستاره چلسی در فهرست زمستانی بارسا

باشگاه بارسا به دنبال جذب یکی از سه ستاره تیم فوتبال چلسی در بازار زمستانی است.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، با انتخاب ژاوی بعنوان سرمربی بارسا، این تیم به دنبال تقویت تیمش در بازار زمستانی است و از همین رو روزنامه سپورت میگوید، بارسلونا سه بازیکن چلسی را زیر نظر دارد تا بتواند یکی از آنان را در بازار جنوری به خدمت بگیرد.
چلسی که به دلیل داشتن بازیکن زیاد در خط حمله، میتواند چند بازیکنش را در لیست فروش قرضی قرار دهد، میتواند با بارسا در بازار زمستانی تعامل کند
این سه بازیکن حکیم زیاش، کریستین پولیسیچ و کالوم هادسون اودوی هستند که هر سه بازیکن نیز برای بارسلونا جذاب هستند.
حکیم زیاش؛ آیا بارسلونا این بار او را جذب خواهد کرد؟
ستاره مراکشی پیش از این نیز در لیست خرید بارسا قرار داشت، اما در نهایت پس از درخشش در آجاکس چلسی را به بارسا ترجیح داد. بارسلونا اما امیدوار است این بار این ستاره تکنیکی را به خدمت بگیرد تا از او بتواند در ترکیب اصلی تیمش در رقابت ها استفاده کند، اتفاقی که در چلسی برای این زیاش چندان میسر نیست.
کریستین پولیسیچ با پای درمیانی دست
ستاره آمریکایی نیز مدت زیادی میشود به دلیل مصدومیت برای آبی های لندن بازی نکرده است و آنطور که بنظر میرسد، رفته رفته توخل او را از فهرست اولیه تیمش دور کرده است. بارسلونا به همین دلیل امیدوار است که او و چلسی به یک انتقال قرضی شش ماهه به نیوکمپ نگاه مثبت داشته باشند. بارسا البته روی سرجینیو دست دیگر ستاره آمریکایی اش حساب کرده تا برای بارسایی شدن کریستین تلاش کند.
کالوم هادسون اودوی؛ آیا توخل از او دل میکند؟
هادسون اودوی نیز به عنوان جوان ترین هدف انتقالی بارسلونا از چلسی یاد شده است. او که به تازگی 21 ساله شده است، میتواند با انتقال قرضی و مدت زمان 6 ماه زیر نظر ژاوی به پختگی زیادتری برسد و در صورتی که توخل راضی به جدایی او شود، حتی میتواند این انتقال به نفع چلسی نیز باشد. هادسون اودوی در این فصل در واقع دقایق بیشتری نسبت به زیاش و پولیشیچ بازی کرده و دل کندن توخل از این بازیکن آسان به نظر نمیرسد.
بحث و گفتگو