ورزش

اعلام زمان قرعه‌کشی جام جهانی 2022 قطر

تاریخ برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2022 قطر مشخص شد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر مشخص شد. بر این اساس این مراسم روز اول اپریل 2022 با حضور نمایندگان 32 تیم راه یافته در دوحه و یک روز پس از هفتاد و دومین کنگره فیفا برگزار می‌شود.
ورزش
رونمایی پنجمین استادیوم جام جهانی 2022 با حضور چهره ها+ عکس و ویدیو
این مراسم در دوحه پایتخت قطر و یک‌روز پس از هفتادودومین کنگره فیفا برگزار می‌شود. تاکنون علاوه بر قطر که میزبان است، صعود تیم‌های برزیل، دانمارک، آلمان، فرانسه و بلژیک در مهمترین رویداد فوتبال جهان قطعی شده است.
جام‌جهانی قطر طی روزهای 27 عقرب تا 27 جدی 1401 سال در هشت ورزشگاه تازه تاسیس شهر دوحه برگزار خواهد شد. این برای دومین بار است که قاره آسیا میزبانی جام‌جهانی فوتبال را برعهده دارد.
مراسم قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2022 روز 5 آذر در زوریخ سوئیس انجام می‌شود. 10 تیم رده دوم گروه‌های A تا G به همراه دو تیم برتر لیگ ملت‌های اروپا که نتوانستند خود را در میان دو تیم برتر هر گروه جای دهند، 12 تیم این مرحله را تشکیل می‌دهند.
دیدارهای دور نیمه‌نهایی پلی‌آف روزهای 4 و 5 حمل 1401 و دیدارهای نهایی روزهای هشتم و نهم این ماه برگزار می‌شود.
پیش از این در سال 2022، جاپان و کوریای ‌جنوبی به صورت مشترک میزبان این مسابقات بودند. تا به حال حضور تیم‌های قطر میزبان، برازیل، آلمان، فرانسه، بلجیم و دنمارک در جام جهانی 2022 قطعی شده است.
 
 
بحث و گفتگو