ورزش

حمایت ژاوی از ستارۀ همیشه مصدوم بارسلونا

سرمربی جدید بارسلونا در نخستین روز حضورش در این باشگاه به تمجید از عثمان دمبله پرداخت و نقش او را در برنامه‌هایش کلیدی عنوان کرد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله از زمان پیوستن به بارسلونا در سال 2017، همواره مصدوم بوده است و این باشگاه با وجود پرداخت 105 میلیون یورو نتوانسته از وی استفاده موثر نماید.
ورزش
واکنش گواردیولا به مقایسه شدن ژاوی با خودش
قرارداد دمبله تا پایان فصل با بارسلونا اعتبار دارد و برخی کارشناسان معتقد اند که تمدید با چنین بازیکنی به سود بارسلونا نیست و این باشگاه باید در زمستان برای فروش وینگر فرانسوی تلاش کند.
ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا اما بر خلاف ادعاهای کارشناسان معتقد است که دمبله بازیکن با کیفیت است و تمدید با او را در صدر برنامه‌های خودش قرار داده است.
او در نخستین روز حضورش در این باشگاه به تمجید از ستاره فرانسوی تیمش پرداخت و نقش او را در برنامه‌هایش کلیدی عنوان کرد.
ژاوی در مورد دمبله گفت:" از نظر من، دمبله می‌تواند به بهترین بازیکن جهان در پست خودش تبدیل شود. اما برای رسیدن به این هدف، باید با خودش کار کنم و حرف بزنم. همه چیز به او، ذهنیتش و بدنش بستگی دارد. تمدید کردن قرارداد او برای من یک اولویت است و امیدوارم بتوانیم او را حفظ کنیم."
ژاوی در حالی به حمایت از این بازیکن پرداخته است که باشگاه در روند تمدید قرارداد با وی به مشکل خورده است و این موضوع می‌تواند گره‌گشا باشد.
 
بحث و گفتگو