ورزش

متخصص لیگ اروپا در یک قدمی نیمکت نیوکاسل

باشگاه نیوکاسل با اونای امری سرمربی فعلی باشگاه ویارئال به توافق نهایی دست یافته و بزودی این سرمربی اسپانیایی هدایت تیم سعودی‌ها را به عهده خواهد گرفت.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه نیوکاسل پس از آن که به سعودی‌ها فروخته شد، استیو بروس برکنار کرد و چند هفته می‌شود که به دنبال یک مربی درجه یک اروپا اند تا جانشین بروس شود و پروژه رویایی مالکان متمول را استارت بزند.
ورزش
مهندس رئال مادرید در سبد خرید نیوکاسل
قبل از این گزینه‌های زیادی به این باشگاه لینک شده بودند اما هیچ کدام با سعودی‌ها به توافق نهایی دست نیافتند و تا هنوز کسی مسئولیت هدایت این تیم را به عهده نگرفته است.
تایمز اما گزارش داده است که تیم این انگلیسی با اونای امری سرمربی موفق باشگاه ویارئال به توافق نهایی دست یافته و بزودی این سرمربی باسکی هدایت نیوکاسل را به عهده خواهد گرفت.
براساس این گزارش، نیوکاسل در نظر دارد تا در روزهای آینده به صورت رسمی مربی باسکی را به عنوان مربی جدیدش اعلام کند و امری احتمالا در مقابل برایتون اولین حضورش را در تیم جدیدش خواهد داشت.
نیوکاسل در نظر دارد که برای استخدام امری، شش میلیون یورو به عنوان غرامت به ویارئال بپردازد و این سرمربی که تجربه خوبی در والنسیا، سویا، پی‌اس‌جی و ویارئال دارد، جانشین بروس شود.
بحث و گفتگو