ورزش

ضرر سنگین بارسلونا از اخراج کومان

باشگاه بارسلونا باید به سرمربی هالندی غرامت سنگینی بپردازد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، شکست به رایو وایکانو آخرین دسته گل سرمربی هالندی برای بارسلونا بود و ساعاتی پس از این ناکامی مطابق انتظار اخراج شد.
ورزش
رسمی؛ رونالد کومان از هدایت بارسلونا اخراج شد
بارسلونا در کنار جلسات برای انتخاب سرمربی جدید، با اعلام روزنامه تایمز باید غرامت 10 میلیون یورویی به این سرمربی بپردازد.
رونالد کومان تابستان قبل در حالی که سرمربی تیم ملی هلند بود، با دریافت پیشنهاد مربیگری بارسلونا از سمت خود استعفا کرد و جانشین کیکه ستین شد. او بارسایی را تحول گرفت که 8-2 از بایرن شکست خورده بود و آشفته ترین وضعیت یک دهه اخیر خود را پشت سر می گذاشت.
آبی اناری‌ها؛ چند فصلی است که روی نیمکت و حتی در مسائل مربوط به باشگاه، شرایطی اسفناک را تجربه می‌کنند. رفتن؛ مسی، بی اعتمادی به مدیران و البته اوضاع بد اقتصادی و کرونا، به یک طرف، مشکلات با کومان هم به سمتی دیگر اوضاع را گونۀ دیگر وخیم کرده بود.
با توجه به وضعیت مالی باشگاه بارسلونا، پرداخت چنین مبلغی برای مرد هالندی فشارها اقتصادی بر این باشگاه بیشتر خواهد شد. پس از برکناری کومان از نیمکت این تیم، روزنامه اسپورت اعلام کرد که سران بارسلونا با ژاوی به توافق نهایی رسیده اند و تنها یک گام باقی مانده است و آن هم موافقت رسمی باشگاه السد قطر است.
ژاوی پیش از این بارها اعلام کرده است که رویای او مربیگری در آبی اناری ها است و با این رویای خود فاصله بسیار کمی دارد.
 
 
بحث و گفتگو