ورزش

در آستانۀ ال‌کلاسیکو؛ چه بازیکنی بیشترین پاس گُل داشته است؟

با حضور در 44 بازی ال‌کلاسیکو، لیونل مسی مهاجم سابق بارسلونا، 14 گُل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است و رکورد دار بیشترین پاس گُل در تاریخ ال‌کلاسیکو است.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، فردا شب در ورزشگاه نیوکمپ یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل لالیگا میان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید برگزار می‌شود و باید دید که در این ال‌کلاسیکو و کدام یک از این تیم‌ها برنده خواهند شد.
ورزش
در آستانه ال‌کلاسیکو؛ آخرین تمرین بارسا و رئال + ویدیو
همه آگاه هستند که در تاریخ این بازی حساس لیونل مسی با زدن 26 گُل بیشتر از هر بازیکنی گُلزنی کرده‌است اما چه کسی در تاریخ ال‌کلاسیکو بیشترین پاس گُل را برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است؟
با توجه به آمارهای منتشر شده از سوی ویب‌سایت‌های اسپانیایی، لیونل مسی در کنار بیشترین گُل زده، با دادن 14 پاس گُل در تاریخ ال‌کلاسیکو، بیشترین پاس گُل را برای هم‌تیمی‌هایش ساخته و از این حیث رکورد دارد.
پس از مسی، ژاوی هرناندز با دادن 10 پاس گُل در 42 بازی نفر دوم است. کریم بنزما از رئال مادرید با 9 پاس گُل، سرجی روبرتو با 6 پاس گُل، جوردی آلبا با 5 پاس گُل، روبرتو کارلوس با 4 پاس گُل، دنی‌ آلوز با 4 پاس گُل و آندرس اینیستا به سه پاس گُل به ترتیب نفرات سوم تا هشتم اند.
حالا دیده شود که بنزما در ال‌کلاسیکو به رکورد ژاوی خواهد رسید یا خیر.
بحث و گفتگو