ورزش

داکتری که ناجی جان هودار نیوکاسل شد: شعار خواندن هواداران برای من، بهترین لحظه زندگی‌ام بود

داکتر تام پریچارد که در دیدار تاتنهام – نیوکاسل، جان یکی از هواداران را که دچار ایست قلبی شده بود نجات داد، در گفت‌وگویی تشویق هواداران را بهترین لحظه‌ای زندگی‌اش عنوان کرده‌است.
Sputnik
ورزش
توقف بازی تاتنهام و نیوکاسل به خاطر سکته قلبی هوادار + عکس
به گزارش اسپوتنیک، در جریان دیدار دو تیم نیوکاسل و تاتنهام از هفته هشتم لیگ برتر انگلیس که با پیروزی 2-3 لندنی‌ها به پایان رسید، یک هوادار دچار ایست قلبی شد و پس از توقف بازی، تیم صحی به کمک او شتافت و این هوادار نجات پیدا کرد.
پس از نجات این هوادار، سایر هواداران به داکتری که ناجی هوادار نیوکاسل شد، شعار خواندند و او را شدیداً تشویق کردند.
رهبر تیم صحی که داکتر که تام پریچارد نام دارد، حالا در مورد آن صحنۀ احساسی صحبت کرده و شعار خواندن هواداران را بهترین لحظه‌ای زندگی‌اش عنوان کرده‌ است.
او در گفت‌وگو با BBC گفت:" مشابه آن صحنه را بارها دیده‌ام اما تجربه آن را بیرون از شفاخانه نداشته‌ام. یک مرد میان‌سال به دلیل حمله قلبی روی چوکی‌اش نشسته و عملیات CPR در جریان بود. خوشبختانه همه چیز به سرعت دست به دست هم دادند و با حضور متخصص قلب توانستیم آن هوادار را به زندگی برگردانیم. اصلا نمی‌دانستم پشت سرم چه اتفاقی می‌افتد و تمام تمرکزم روی دستانم برای عملیات احیا بود. زمانی که به چوکی‌ام برگشتم نمی‌دانستم بازی متوقف شده است. مسئله فقط من نبودم و دوستان زیادی کمک کردند. زمانی که روی چوکی‌ام نشستم و چند هزار هوادار نام  من را به عنوان قهرمان فریاد می‌زدند یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام را سپری می‌کردم."
بحث و گفتگو