ورزش

حمایت ستاره سیتی از «لواندوفسکی» در میان نامزدان توپ طلا

کوین دی‌بروینه، ستاره بلجیمی منچسترسیتی که خود نیز یکی از نامزدان کسب جایزه توپ طلا است، روبرت لواندوفسکی ستاره بایرن را شایستۀ این جایزه می‌داند.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً مجله «فرانس فوتبال» نام‌های 30 نامزد جایزه توپ طلای فوتبال جهان در سال 2021 را اعلام کرد و ستاره‌های مطرح از لیگ‌های مختلف در این فهرست قرار داشتند.
ورزش
حمایت تمام قد ناگلزمن از لواندوفسکی؛ او شایسته‌ترین فرد برای توپ طلا است
در این میان ستاره‌هایی چون مسی، رونالدو، لواندوفسکی، بنزما و جورجینیو بیشتر از بقیه شانس دارند و رسانه‌های مطرح دنیا چون اکیپ و گُل این بازیکنان را نامزدان اصلی دریافت این جایزه عنوان کرده‌اند.
کوین دی‌بروینه، ستاره بلجیمی منچسترسیتی که خود نیز یکی از نامزدان کسب جایزه توپ طلا است، روبرت لواندوفسکی ستاره بایرن را بالاتر از مسی، رونالدو و جورجینیو، شایستۀ کسب این جایزه می‌داند.
دی‌بروینه این موضوع را در گفت‌وگو با خبرنگاران در نشست خبری قبل از مصاف با کلوب بروژ بیان کرد و گفت:" اگر مجبور به انتخاب از میان نامزدان توپ طلا باشم، من لواندوفسکی را بخاطر دو سال درخشش، گُلزنی‌های متعدد و کمک به بایرن برای برنده شدن جام‌ها، انتخاب خواهد کرد."
دی‌بروینه در حالی از لواندوفسکی حمایت کرده است که وی در دو فصل آخر دستاوردهای زیادی به دست آورده و بیشتر از همه مهاجمان گُلزنی کرده‌است.
بحث و گفتگو