ورزش

ادعای اسطورۀ یونایتد: صلاح دوست دارد به یکی از این سه تیم برود

گری نویل ستاره سابق منچستریونایتد مدعی است که محمد صلاح ستاره مصری لیورپول داست دارد به یکی از تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید و پاریسن‌جرمن بپیوندد.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، محمد صلاح این روزها در ترکیب لیورپول می‌درخشد و موفق شده در 8 بازی برای سرخ‌ها، 10 گُل به ثمر برساند.
ورزش
صلاح برای کسب توپ طلا باید در لیورپول بماند
درخشش این بازیکن سبب شده تا مدیران لیورپول به فکر تمدید قرارداد وی باشند و مدیر برنامه‌های ستاره مصری نیز در انگلیس حضور دارد تا در مورد تمدید قرارداد مؤکلش با سرخ‌ها گفت‌وگو کند.
در همین حال گری نویل ستاره سابق منچستریونایتد و یکی از مفسران شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت مدعی است که صلاح مایل به پیوستن به یک باشگاه بزرگ همچون بارسلونا، رئال مادرید و پاریسن‌جرمن است.
وی شب گذشته و پس از پیروزی 0-5 لیورپول برابر واتفورد در این مورد گفت:" فکر نمی‌کنم صلاح تا آخر دوران حرفه‌ای خود در لیورپول بماند و البته این فکر شخص من است. لیگ برتر با جدایی صلاح ضعیف‌تر خواهد شد. او شبیه رونالدو و بکهام است و من حس می‌کنم که او دوست دارد به پی‌اس‌جی، رئال مادرید یا بارسلونا برود و در نهایت این کار را عملی خواهد کرد."
نویل اما به مخالفت پُل اسکولز مواجه شد و هم‌تیمی سابقش گفت که اگر ستاره مصری می‌خواهد برنده توپ طلا شود، باید در لیورپول بماند و لیگ برتر بهترین مکان برای ستاره مصری است.
بحث و گفتگو