ورزش

ادعای عجیب مدافع گران‌قیمت آرسنال: من تماشای فوتبال را دوست ندارم

بن‌وایت مدافع انگلیسی آرسنال، اعتراف کرد که از تماشای فوتبال لذت نمی‌برد و ترجیح می‌دهد بنیامین صدا زده شود.
Sputnik
به گزارش اسپوتنیک، بن‌وایت مدافع انگیسی، تابستان گذشته با مبلغ 50 میلیون پوند از برایتون به آرسنال پیوست و در حال حاضر نخستین فصل حضورش را در جمع توپچی‌ها تجربه می‌کند.
ورزش
خوشبینی ونگر به آیندۀ درخشان آرسنال زیر نظر آرتتا
این مدافع جوان که زندگی حرفه‌ای خودش را وقف فوتبال کرده‌است، می‌گوید که تماشای این بازی را دوست ندارد و مشتاق است تا به جای تماشای فوتبال کارهایی دیگری را انجام دهد.
وی این موضوع را در گفت‌وگویی با اسکای اسپورت مطرح کرد و گفت:"  فوتبال به صورت گسترده و همیشگی است و من وقتی به خانه می‌رود، دوست دارم تا کارهایی دیگری را انجام دهم. به همین دلیل است که تماشای فوتبال را دوست ندارم. شاید بازی خودم را به دلیل تحلیل و این مسائل تماشا کنم و همین‌طور بازی تیم ملی را بخاطر علاقه، اما همواره در زمان بازی فوتبال مشغول کارهای دیگری هستم."
وی در ادامه افزود:" "من در جوانی هرگز فوتبال ندیدم. حالا هم نمی‌بینم. من فقط بازی کردن را دوست داشتم/دارم، همیشه فوتبال بازی می‌کردم و هرگز تماشا نمی‌کنم. بنابراین من اطلاعات زیادی در مورد نسل‌های قبلی ندارم، اما می دانم که پاتریک ویرا بازیکن بسیار خوبی بود. اما من از جزئیات بازی‌ او اطلاع ندارم."
بن‌وایت در حالی این ادعا را مطرح کرده است که بسیاری از مربیان به بازیکنان وظیفه می‌سپارند تا بازی‌ها را تماشا کنند و ضمن آنالیز بازی حریف، حرکات و چیزهای جدید بیاموزند.
بحث و گفتگو